loading
در حال بررسی درخواست شما
تاریخچه بیماری‌های مسوت اوزیل
تاریخچه بیماری‌های مسوت اوزیل

تاریخچه بیماری‌های مسوت اوزیل

با بازی‌هایی که اوزیل در اين چند سال اخیر به‌دلیل سرماخوردگی و بیماری از دست داده است، سیستم ایمنی بدن او به سوژه‌ای جذاب برای انتقادها و شوخی‌های افراد در شبکه‌هایی اجتماعی تبدیل شده است.
 
آخرین مرتبه هم به همین چند روز پیش در روز پیروزی ۳-۱ مقابل وستهم باز می‌گردد که نام اوزیل بار دیگر بدلیل بیماری در ترکیب ۱۸ نفره تیم به چشم نمی‌خورد.
 
غیبت این هافبک آلمانی به شایعات پیرامون اختلافش با سرمربی جدید اونای امری بر سر سیستم پرسینگی که در رأس کار قرار داده است، دامن زده زده است، اما این اولین مرتبه‌ در آرسنال نیست که بیماری به‌عنوان علت اصلی غیبت اوزیل اعلام می‌شود.
 
بیایید نگاهی بیاندازیم به تاریخچه غیبت‌های اوزیل به علت بیماری، در ۲۰ ماه اخیر:
 
ژانویه ۲۰۱۷
اوزیل به‌علت ابتلا به آنفلوآنزا دوره‌ی پر تب و تاب کریسمس را از دست داد، که در بازی اول در پیروزی ۲-۰ مقابل کریستال پالاس شاهد گل عقربی خارق‌العاده اولویه ژیرو بودیم و دو روز بعد کامبک به‌یادماندنی مقابل بورنموث با نتیجه ۳-۳ رقم خورد. همچنین در مرحله سوم جام حذفی مقابل پرستون هم غایب بود، هرچند درصورت آمادگی هم احتمالا در آن بازی به او استراحت داده می‌شد.
 
مارس ۲۰۱۷
اوزیل بعد از آنکه جلسات تمرینی را به‌علت بیماری از دست داد، بازی روز ۴ مارس در آنفیلد را از دست داد. در آن بازی آرسنال ۳-۱ متحمل شکست شد، درحالی که الکسیس سانچز نیمه اول را از روی نیمکت آغاز کرد، آن هم بدلیل درگیری‌ای که بعد از شکست تحقیرآمیز ۵-۱ مقابل مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در زمین تمرینی نرم ایجاد کرده بود. اوزیل در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ هم تنها بصورت تعویضی وارد میدان شد، که مجدداً با شکست ۵-۱ به اتمام رسید. همچنین در ادامه در روز شکست ۳-۱ مقابل وست بروم نیز به‌علت "مصدومیت از ناحیه همسترینگ" در زمین حضور پیدا نکرد.
 
نوامبر ۲۰۱۷
اوزیل تنها چند ساعت پیش از دیدار خارج از خانه مقابل برنلی، بدلیل ابتلا به بیماری در هتل محل اقامت تیم، در میدان حاضر نشد، و ونگر بعد از پیروزی ۱-۰ اظهار کرد که از علت و نحوه بیماری اطلاع ندارد.
 
این اتفاق ناگهانی موجب شد که آینزلی میتلند نایلز برای جلوگیری از ۱۷ نفره بودن تیم از لندن به سمت محل بازی سفر کند.
 
هرچند اوزیل بازگشتی شکوهمندانه در روز پیروزی ۵-۰ مقابل هادرزفیلد داشت و دو گل ساخت و یک گل به‌ثمر رساند.
 
 
فوریه ۲۰۱۸
بار دیگر علت غیبت اوزیل در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل اوستروشوند سوئد، بیماری اعلام شد، که توپچی‌ها بازی خارج از خانه را با نتیجه ۳-۰ پشت سر گذاشته بودند. البته اوزیل سه روز بعد در فینال جام اتحادیه در ترکیب حاضر شد.
 
وقتی از ونگر در مورد دفعات بیماری این بازیکن آلمانی پرسش شد، او در پاسخ گفت:
"درحال حاضر سیستم ایمنی اوزیل اندکی دچار مشکل شده است و دلیلش را نمی‌دانم. در تلاشیم تا این مشکل را حل کنیم."
 
آوریل ۲۰۱۸
اوزیل به‌علت آنفلوآنزا در روز پیروزی ۴-۱ مقابل وستهم در ترکیب حاضر نشد اما چهار روز بعد در دور رفت در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل اتلتیکو مادرید به میدان رفت.
 
آگوست ۲۰۱۸
اوزیل بار دیگر در مقابل وستهم در ترکیب حاضر نشد، آن هم در دوران حضور سرمربی جدید اونای امری روی نیمکت تیم. البته امری وجود هرگونه اختلاف را تکذیب کرد و گفت که اوزیل بدلیل بیماری در تمرین روز جمعه هم حاضر نبوده است. او در این زمینه گفت:
 
"او دیروز بیمار بود، و بعد از مشورت با پزشک و من تصمیم گرفتیم که امروز به میدان نرود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۷
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : ESPN
بازدید: ۱,۹۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰