loading
در حال بررسی درخواست شما
یحیی توره در لندن به دنبال تیم است
یحیی توره در لندن به دنبال تیم است

یحیی توره در لندن به دنبال تیم است

یحیی توره، بازیکن سابق تیم فوتبال منچستر سیتی، آزمایشات پزشکی لازم را برای پیوستن به تیمی جدید در لندن، پشت سر گذاشته است.

گمانه زنی های زیادی مبنی بر پیوستن به تیمهای لندنی و خصوصا آرسنال و وستهم به گوش میرسید که نماینده این بازیکن، دیمیتری سلاک، ضمن تایید پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی توسط یحیی در لندن، گفت: یحیی در لندن تستهای پزشکی تیمی را پشت سر گذاشته است و به امضای قراردادی جدید با باشگاه جدیدی بسیار نزدیک است. او قطعا به وستهم نخواهد پیوست، او یک قهرمان است و تیم آخر جدول، مناسب او نیست.با وجود اینکه او در لندن این تست ها را انجام داده است، اما احتمال فراوانی دارد که او به باشگاه غیر انگلیسی بپیوندد. المپیاکوس یونان، باشگاه سابق او برای انجام بازی برگشت پلی آف لیگ اروپا، با تیم برنلی در انگلیس حضور دارد و احتمال فراوان دارد تا او به این تیم ملحق شود.

توره 35 ساله بعد از گذراندن 8 فصل در باشگاه منچسترسیتی، از این تیم جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است. او در 316 بازی برای سیتی بازی کرده است و 79 گل به ثمر رسانده است. او در این مدت 3 بار برنده لیگ برتر، 2 بار برنده لیگ کاپ و یکبار برنده جام حذفی انگلیس شده است.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football london
بازدید: ۸۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰