loading
در حال بررسی درخواست شما
مشاوره کلیدی ستاره خط حمله بارسلونا به توریرا
مشاوره کلیدی ستاره خط حمله بارسلونا به توریرا

مشاوره کلیدی ستاره خط حمله بارسلونا به توریرا

توریرا از مشاوره کلیدی ستاره خط حمله بارسلونا، در راه پیوستن او به آرسنال، پرده برداشت.
توریرا در یک انتقال 27 میلیون پوندی تقریبا بلافاصله بعد از حذف شدن اروگوئه در جام جهانی، از تیم سمپدوریا به شمال لندن آمد. تمام کارهای انتقال او به آرسنال قبل از جام جهانی آماده بود ولی بعد از حذف اروگوئه از تورنمنت، رسمی شد.

عملکرد خوب توریرا 22 ساله در جام جهانی باعث شد تا تیمهای دیگری هم بدنبال جذب او باشند ولی او اکنون فاش کرد که او به گزینه ای به غیر از آرسنال فکر نکرده است.

او گفت: وقتی که در جام جهانی حضور داشتم، اطمینان داشتم که هر اتفاقی هم که بیفتد من قطعا به آرسنال خواهم رفت. این موضوع باعث شد تا در جام جهانی آرامش و اطمینان نسبت به آینده ام داشته باشم. من فکر میکنم که این موضوع بسیار به من کمک کرد تا تورنمنت خوبی را پشت سر بگذارم. علاقه آرسنال به جذب من، به پیش از جام جهانی و جریان آماده سازی تیم ملی اروگوئه برای این رقابت ها، بازمیگشت. در آن زمان، در حال مذاکره با باشگاه ایتالیایی دیگری بودیم اما اونای امری با من تماس تلفنی برقرار کرد، من با مدیربرنامه های خود درباره احتمال این انتقال صحبت کردم. برای من بسیار شگفت انگیز بود که به آرسنال بیایم. وقتی که در ایتالیا بودم اصلا تصور نمیکردم که روزی بتوانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم."

درباره اطمینان حاصل کردن برای آمدن به آرسنال، او با دو نفر از هم تیمیان خود در تیم ملی اروگوئه که سابقه حضور در انگلیس را داشتند، یعنی گاتسون رامیرز مهاجم سابق ساوتهمپتون و میدلزبرو و لوییس سوارز، مهاجم سابق لیورپول و بارسلونا، مشورت گرفت.

او ادامه داد:لوییس در این راه بسیار به من کمک کرد. او با رائول سانلهی که بازیکنان زیادی را به بارسلونا آورده بود، صحبت کرد. من از او بسیار ممنون هستم و من سعی کردم تا به سرعت قدردانی خود را از او نشان دهم.او به من گفت که به چه مقدار لیگ انگلستان، شگفت انگیز است و به بهترین شکل آنرا برای من توصیف کرد و از اوقات خوش بازیش در لیورپول سخن گفت. بیشتر صحبتهای ما هنگامی که در تیم ملی باهم همبازی بودیم درباره لیگ برتر انگلیس بود. من با گاتسون رامیرز نیز رفاقت دیرینه ای دارم و درباره لیگ برتر انگلیس، استادیوم های آن و مربی های تیم ها در انگلیس باهم صحبت میکردیم. او به من گفت که این انتقال، انتقال فوق العاده ای برای من خواهد بود و اکنون تمام آن چیزهایی که درباره اش صحبت کرده بودیم را با چشم خود میبینم."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : football london
بازدید: ۱,۰۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰