loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه انقلاب آرسنالی با سرکردگی امری
ادامه انقلاب آرسنالی با سرکردگی امری

ادامه انقلاب آرسنالی با سرکردگی امری

بنظر می رسد که امری تغییرات بزرگی را در آرسنال انجام داده است که تغییر روند جلسات تمرینی آرسنال و رژیم غذابی بازیکنان بخشی از این تغییرات می باشد.

در هفته های اخیر، میخیتاریان و ایوبی در مصاحبه های خود درباره شیوه تمرینات متفاوت امری نسبت به ونگر، سخن گفته اند.
یکی از تغییرات مهمی که توسط امری انجام شده است، ایجاد یک فضای سرپوشیده در کنار زمین تمرین میباشد. در این فضا تجهیزات ورزشی قرار داده شده تا بازیکنان بتوانند در کنار تمرینات اصلی از این تجهیزات نیز استفاده کنند و جلسات تمرین را متنوع و جالب کند.جلسات تمرینی نیز بدلیل تاکتیک مورد نظر امری که همان تاکتیک پرس شدید میباشد نیاز به سطح بالای آمادگی بدنی دارد و بسیار سخت و سنگین برگزار می شوند تا بتوان توان بازیکنان را برای سپری کردن یک فصل خوب، بالا برد.

در خلال تمرینات، تمرینات
اختصاصی برای بازیکنان نیز در نظر گرفته شده است و با آنها بصورت اختصاصی صحبت می شود. در حال حاضر این متد برای اوزیل و رمزی بکارگرفته شده است.
امری به اوزیل توضیح داده که از او انتظار بیشتری دارد و اینکه او را برای بازی روز یکشنبه با تیم به کاردیف ببرد، هنوز مشخص نیست. جمعه گذشته، گفته شده بود که اوزیل مریض است و در جریان اولین برد تیم آرسنال تحت هدایت امری مقابل وستهم، حضور نداشت.

در مورد برنامه غذایی هم باید گفت که او آب میوه را از رژیم بازیکنان حذف کرده است. او جلسات وزن کشی دقیقی را در تیم ایجاد کرده که شامل مشخص کردن توده های چربی بدن بازیکنان و اقدامات علمی دیگری در این زمینه می شود تا سطح آمادگی جسمانی بازیکنان را به دقت بسنجد. او آب میوه را بدلیل وجود قند زیاد، از رژیم حذف کرد و آب را جایگزین آن کرد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۴۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰