loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اونای امری پیش از بازی با کاردیف
مصاحبه اونای امری پیش از بازی با کاردیف

مصاحبه اونای امری پیش از بازی با کاردیف

 اونای امری راجع به قرعه کشی لیگ اروپا :
به سه تیم دیگر احترام می گذاریم و میخواهیم کار و تلاش کنیم تا مسیر بزرگی را در این جام طی کنیم. هر بازی سختی خودش را دارد و سفر های مختلفی را میخواهد.در بعضی از بازی های اروپا سفر خیلی طولانی خواهد بود و برای کنار اومدن با این مسافت ها باید مثبت باشیم و جاه طلب باشیم و در جام اروپا باید خوب کار کنیم.'

 اونای امری راجع به انتقال نلسون :
ما فکر کردیم که او نیاز دارد برود زیرا او خیلی جوان است و نیاز به دقایق و تجربه دارد. با هم تصمیم گرفتیم که فرصت خوبی برای اوست تا در آنجا بازی کند و بعد به تیم خودمون برگردد. به نظرم در حال تمدید قرارداد با ما است.ما با هوفنهایم راجع به نلسون حرف زدیم و راجع به احتمالات بازی کردن او سوال کردیم . همه با هم‌ تصمیم گرفتیم  ، مربی و باشگاه و خود بازیکن که به آنجا برود . شانس خوبی برای او برای بازی کردن است.

 اونای امری راجع به اوزیل :

او به صورت طبیعی با تیم تمرین میکند و این هفته با گروه بازیکنان تمرین کرد .ما سه شنبه تمرینات را شروع کردیم و او با گروه بود و حالش خوب به نظر میرسد.


 آیا توریرا از اول بازی میکند ؟
من از عملکرد بازیکنان راضی هستم و از مقداری که همه بازیکنان در تمرینات تلاش و کوشش میکنند راضی ام و نه فقط از لوکاس بلکه از همه بازیکنان تیم رضایت دارم.

 اونای امری راجع به ممنوعیت آب میوه های قند دار
بله حقیقت دارد . من خودم‌ کلی آب میوه دوست دارم اما با کلی قند طبیعی نه! وقتی خیلی جوان بودم پدرم هر روز میومد و منو با آب پرتقال بیدار میکرد.من در زندگی بهتر از این ها را هم دوست دارم. خیلی خوب هستند. آن ها ترجیح میدهند که آب پرتقال تازه بخورند.

 اونای امری درمورد اینکه چرا از اخبار درمورد اوزیل خشمگین شده
میدانم که شما نویسندگان و خبرنگاران در شبکه ها اجتماعی فعالیت دارید و برای آن احترام قائلم. اما تنها مشکل این است که اخبار نادرست بوده است. من برای کار شما احترام قائلم اما وقتی خبری واقعیت نداشته باشد یعنی نادرست بوده است.

 اونای امری راجع به پیشرفت کردن بعد از بازی با وستهام :
ما در حال حرکت به سمت جلو هستیم . ما فقط سه بازی کرده ایم . ما باید راه ارتباط با بازیکنان را بدانیم تا بتوانیم بگوییم شدید پرس کنند . ما در بازی قبلی پرس کردیم و در ۹۰ دقیقه بازی پیشرفت کرده بودیم.در بازی با وستهم در دقایقی کنترل بازی را از دست دادیم ولی به نحو خوبی بازی را تموم‌ کردیم . من از ۲۰ دقیقه آخر بازی راضی بودم و میخواهم برای بازی با کاردیف نیز بیشتر پیشرفت کنیم.میخواهم تا همین امر در بازی بعدی مقابل کاردیف ادامه پیدا کند. یک بازی متفاوت است اما حرکت ما ادامه دار خواهد بود.


 اونای امری راجع به بازی با کاردیف سیتی :
من برای حریف احترام قائلم ولی ما در حال پیشرفت کردن در هر بازی هستیم و یکشنبه بازی مهمی برای ما است . بازی در زمین آن ها و هواداران آن ها سخت خواهد بود زیرا همه علیه ما هستند.


 اونای امری راجع به نقل و انتقالات :
به نظرم احتمال خروج بازیکن دیگری از تیم وجود نخواهد داشت و شاید بعضی بازیکنان جوان به صورت قرضی تیم را ترک کنند

 

 

 

 

 

به قلم علی [مجله آرسنال]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰