loading
در حال بررسی درخواست شما
چک همچنان زیر فشار !
چک همچنان زیر فشار !

چک همچنان زیر فشار !

لاکازت با عملکردی که در بازی قبل داشت از سومین شکست تیم با مربیگری امری جلوگیری کرد ، اما چک با عملکردی که به نمایش گذاشت بار دیگر مورد انتقادات قرار گرفت.

هنگامی که پیتر چک به اشتباه به مهاجم حریف پاس داد هرری بازیکن جوان کاردیف سیتی با کم تجربگی توپ را گل نکرد تا همچنان تیم امید به پیروزی داشته باشد. هنگامی که توپ به دروازه‌بان کهنه کار باشگاه می‌رسد متزلزل نشان می‌دهد در حالی که اصرار دارد از عقب بازیسازی کند.

پارلر: اگر اشتباهات ادامه یابد امری باید تغییرات را زود انجام دهد نه بعدا ! اشتباهات چک در برابر کاردیف بسیار نا امیدکننده بود. او در دقیقه هفت اشتباه بدی انجام داد و هرری باید آن را گل میکرد. اگر او همینطور ادامه دهد و اشتباهات خود را تکرار کند نمیتوان به او اعتماد کرد.

آرسنال در جریان نقل و انتقالات تابستانی برند لنو دروازه‌بان 26 ساله لورکوزن را به خدمت گرفتن اما با تصمیم امری هنوز برای توپچی ها در لیگ برتر به میدان نرفته است.

پارلر در مورد لنوگفت : من بازی او را دیده‌ام!  فصل قبل برخی از تمرینات او را مشاهده کردم اما آن ها فقط بر روی ضربات ایستگاهی معمولی تمرین میکردند اما در کل منتظر هستم ببینم عملکردش در تیم چگونه است.

 

 

 

 

به قلم نیما

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : express.co.uk
بازدید: ۱,۰۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰