loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های اونای امری پس از برد 3-2 در برابر کاردیف
صحبت های اونای امری پس از برد 3-2 در برابر کاردیف

صحبت های اونای امری پس از برد ۳-۲ در برابر کاردیف

درباره شخصیت تیم
واکنش بسیار مهم است ، ما در این بازی وقتی 2 بار بازی مساوی شد باز هم میدانستیم باید برنده باشیم و واکنش مثبت نشان دادیم.باید در خط دفاع بهتر باشیم و نگذاریم موقعیت های تقریبا خطرناک تبدیل به گل شود ، مخصوصا در محوطه جریمه باید بهتر باشیم . فکر میکنم کاردیف در دقایقی بسیار خوب نشان داد اما تیمی که کنترل بازی را در دست داشت آرسنال بود .


درباره ی همکاری لاکازت و اوبامیانگ
اوبا و لاکازت در بازی های پیشین دقایقی با هم بازی کرده بودند اما در این بازی از ابتدا به میدان رفتند و همکاری بین این دو بازیکن در چهارچوب فلسفه تیم توانست به پیروزی آرسنال کمک کند . ما سعی میکنیم بهترین عملکرد فردی را از هر بازیکن را در داخل زمین پیاده کنیم .

درباره ی عملکرد لاکازت
من لاکازت را از زمانی که در لیون بود میشناسم بنابراین میدانم او چه سابقه ی خوبی در گلزنی دارد و در محوطه جریمه میتواند چقدر خطرناک باشد . عملکرد فردی او در این بازی و همراه شدنش با کسب سه امتیاز بازی اعتماد به نفس او را بالا میبرد . برد امروز تیم خیلی مهم بود .


درباره ی توریرا و اینکه چه نکته ای باید داشته باشد تا تبدیل به بازیکن ثابت تیم شود
او روز به روز بهتر میشود و همچنین شناخت بهتری از تیم پیدا میکند . برای من هر دقیقه از بازی و هر دقیقه از عملکرد بازیکن در زمین مهم است، برای من بسیار مهم است که گزینه های آماده ای در خط هافبک داشته باشم و  هر که بهتر باشد بازی خواهد کرد ، متیو بسیار خوب بوده است ، ژاکا بازیکن بسیار مهمی است و الننی نیز هر روز خوب تمرین میکند.


فکر میکنید چک همچنان میتواند از دروازه ی خودی بازی را شروع کند
چک یک بازیکن با تجربه و باهوش است ، ما نمیتوانیم فقط با توپ های بلند بازی کنیم زیرا مالکیت توپ را از دست میدهیم و ریتم بازی ما افت میکند ، ما تلاش میکنیم تا در بازیسازی از دروازه ی خودی بهتر شویم و با  این کار ریسک نیز میکنیم . ممکن است در دقایقی اشتباهاتی رخ دهد اما ما تلاش میکنیم تا این  اشتباهات به حداقل برسد .


درباره ی دریافت گل از روی ضربات آزاد یا کرنر ها
برای ما خیلی مهم بود که توانستیم روی یک ضربه کرنر توسط موستافی به گل برسیم و همچنین روی ضربات آزاد موقعیت های خطرناکی ایجاد کردیم . فکر میکنم تیم کاردیف نیز در کرنر ها و پرتاب های دست و سانتر از جناحین در محوطه جریمه ما بسیار خطرناک بود ، مخصوصا موریسون که بازیکن تاثیر گذاری روی این حرکات تیم کاردیف بود .


درباره ی بازگشت اوزیل
هر بازیکنی بعد از یک غیبت شایسته ی یک فرصت مجدد است و مخصوصا با کیفیتی که اوزیل دارد ، فکر میکنم باید از او به خوبی استفاده کنیم . مخصوصا در نیمه ی دوم بازی بسیار خوبی را از او شاهد بودیم زیرا در تمامی دقایق بازی میجنگید. مخصوصا وقتی مالکیت توپ را داشتیم اوزیل توانست راحت تر بازی کند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰