loading
در حال بررسی درخواست شما
می‌خواستم به سرمربی ثابت کنم که می‌توانم در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرم
می‌خواستم به سرمربی ثابت کنم که می‌توانم در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرم

می‌خواستم به سرمربی ثابت کنم که می‌توانم در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرم


هر دو این مهاجمین در روز پیروزی خارج از خانه مقابل کاردیف سیتی موفق به گلزنی شدند.

 

الکساندر لاکازت معتقد است که رابطه صمیمانه‌اش با اوبامیانگ در آینده نیز به‌نفع آرسنال خواهد بود، درست همانند این بازی که لاکازت توانست گل پیروزی بخش توپچی‌ها را به‌ثمر برساند.

 

لاکازت تنها نه دقیقه مانده به اتمام بازی، با یک شوت سرکش و مهار نشدنی نیل اتریج را تسلیم کرد، همانطور که پیس از آن پاس منجربه گل اوبامیانگ را ارسال کرده بود، و این زوج در اولین فرصتی که از ابتدا به میدان رفتند، به بهترین نحو ممکن پاسخ اعتماد اونای امری را دادند.

 

ورود اوبامیانگ به‌عنوان گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه در ماه ژانویه، لاکازت را مبدل به انتخاب شماره دو در پیکان تهاجمی آرسنال کرده بود.

 

اما این موضوع به هیچ عنوان به مانعی در مقابل رفاقت این دو مهاجم تبدیل نشد و هر زمانی که این دو درکنار یکدیگر به میدان رفته باشند، شاهد بهترین عملکرد آرسنال در خط حمله بوده‌ایم.

 

لاکازت بعد از انتخابش به‌عنوان بهترین بازیکن میدان، به اسکای اسپرتس گفت: "رابطه خوبمان در بیرون از زمین باعث می‌شود راحت‌تر درون زمین با هم بازی کنیم.

 

"برای من، شروعی مناسب بسیار مهم بود. می‌خواستم به سرمربی ثابت کنم که می‌توانم در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرم. فکر می‌کنم از پسش برآمدم و از این بابت خوشحالم."

 

آرسنال نیز مانند سایر تیم‌ها درحال حاضر در وقفه بازی‌های ملی به‌سر می‌برد و بعد از این دو پیروزی پیاپی مقابل وستهم و کاردیف که در ادامه‌ی دو شکست ابتدای فصل مقابل منچسترسیتی و چلسی حاصل شد، حالا می‌بایست به ادامه مسیر امیدوار باشد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۳
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Goal
بازدید: ۹۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰