loading
در حال بررسی درخواست شما
توریرا زیر سایه ژاکا
توریرا زیر سایه ژاکا

توریرا زیر سایه ژاکا

اونای امری اظهار داشت که اگر توریرا می خواهد تا به ترکیب فیکس آرسنال راه پیدا کند، باید تلاش خود را بیشتر بکند.

او در ماه جولای از سمپدوریا به آرسنال آمد و در 4 بازی اخیر تیم، در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت. امری ترجیح داده است که در مرکز میدان به گرانیت ژاکا و متئو گوندوزی اعتماد کند و توریرا در چند بازی اخیر، بعنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است.

توریرا در بازی روز یکشنبه، در نیمه دوم بازی مقابل کاردیف سیتی به میدان آمد و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و پایه گذار گل برتری آرسنال نیز بود.اکنون هواداران آرسنال خواهان حضور توریرا از ابتدا در ترکیب تیم هستند و امری درباره اینکه یک بازیکن چگونه می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد، توضیحاتی را داد.

امری در جریان برد مقابل کاردیف در این باره گفت: " او در حال پیشرفت است. او شناخت خوبی از هم تیمی هایش دارد. بنظر من، تک تک دقایقی که او بازی می کند در مسیر پیشرفت او مهم است."" او باید به تمریناتش ادامه دهد. البته من بدقت بازیکنان دیگر را نیز رصد میکنم. گوندوزی عملکرد خوبی را از خود نشان داده است، همچنین ژاکا نیز برای ما بازیکن مهمی است. محمد الننی نیز همیشه در تمرینات عملکرد خوبی دارد. ما به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم، وقتی که در زمین هستند،آنها کاملا باید به تیم متعهد باشند و انگیزه بالایی داشته باشند. لوکاس نمونه ای از این بازیکنان است و این کاری است که او همواره در تیم انجام می دهد."
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Football London
بازدید: ۱,۰۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰