loading
در حال بررسی درخواست شما
خروج کوشیلنی با آرسن ونگر در یک زمان
خروج کوشیلنی با آرسن ونگر در یک زمان

خروج کوشیلنی با آرسن ونگر در یک زمان

مدیر برنامه های کوشیلنی می گوید که کاپیتان فعلی تیم آرسنال، علاقه داشت تا با رفتن آرسن ونگر، از تیم جدا شود که  آن مصدومیت شدید برای او رخ داد.

او در حالیکه به گذارندن یک جام جهانی خوب و ترک آرسنال امید داشت،در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا فصل گذشته مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه تاندون آشیل پا، دچار آسیب دیدگی شدید شد.

انتظار نمی رود که او بتواند پیش ازماه دسامبر بتواند به میادین بازگردد، اما امری نشان داده است که به او اعتقاد دارد زیرا در ماه آگوست، او را علی رغم مصدومیت بعنوان کاپیتان اول تیم آرسنال منصوب کرد.

مدیربرنامه های لورنت کوشیلنی، استفان کوربیس به ای اس پی ان گفت: " در آن زمان، لورنت احتمالا آخرین روزهای حضورش را بعنوان بازیکن آرسنال سپری میکرد. پس از جدایی ونگر، لورنت بدنبال گزینه های مناسب برای خروج از تیم میبود.او زمان درستی را انتخاب کرده بود.  ما این موضوع را پیش بینی کرده بودیم و دو-سه پیشنهاد دریافت کردیم که ما را بشدت بفکر فرو برد. چین یکی از محتمل ترین گزینه ها بود و گزینه دیگر نیز بازگشت به فوتبال فرانسه بود. لورنت دوست ندارد که در فوتبال انگلیس، پیراهنی را بغیر از پیراهن آرسنال بر تن کند. فصل گذشته پیشنهاد خوبی از مارسی دریافت کردیم و ایده بازگشت به لیگ فرانسه برای ما بیش از همیشه واقعیت یافت."

پیش از این کوشیلنی اظهار داشته بود که او با پایان قراردادش با آرسنال در سال 2020 از این تیم جدا خواهد شد. به تازگی این بازیکن به تمرینات بازگشته و به گفته امری،در حال سپری روند خوبی برای بازگشت می باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۱,۰۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰