loading
در حال بررسی درخواست شما
گوندوزی : برای آمدن به آرسنال صبر نکردم
گوندوزی : برای آمدن به آرسنال صبر نکردم

گوندوزی : برای آمدن به آرسنال صبر نکردم

درباره پیوستنش از لیگ 2 فرانسه به آرسنال ...
 به مانند ورود به دنیایی دیگر است. آرسنال یک باشگاه تاریخی و با سابقه، زیبا، مشهور، و یکی از بزرگترین باشگاههای اروپا با ستارگان زیادی است. . توضیح آنچه برای من رخ داده است بسیار سخت است، اما انگار در یک بعد دیگر قدم گذاشته ام. همه چیز متفاوت است.

درباره لیگ برتر انگلستان...
بازی ها در انگلستان سخت تر و پرفشارتر هستند. در انگلیس،بازیکنان باکیفیت از سراسر دنیا دور هم جمع شده اند و این موضوع قابل توجهی است. من خیلی سریع خود را با شرایط  حاضر وقف دادم و این موضوع مهمی برای من است. این موضوع برای من اهمیت است که بتوانم جایگاه خود را حفظ کنم و اکنون تازه شروع کار است.  من توانستم تا حدی جواب اعتمادی که به من شده بود تا بازی های لیگ را آغاز کنم را بدهم. وظیفه من است که بکار خود ادامه دهم و ما باید بتوانیم تا آنجا که می توانیم، برنده بازی های زیادی باشیم. من تمام امکانات لازم برای پیشرفت و موفقیت در آرسنال را دارم و ما همه امکانات لازم را برای رقم زدن یک فصل فوق العاده داریم.آرسنال باشگاهی است که در قلب من حضور دارد و از زمانی که کودک بودم، طرفدار آنها بودم. در کودکی،به همراه پدرم، فیلم بازی بازیکنانی مانند پاتریک ویرا، تیری آنری و دیگر بازیکنان تاریخ ساز فرانسوی را می دیدیم. وقتی که از علاقه آرسنال به جذب خود مطلع شدم، لحظه ای درنگ نکردم. البته اکنون اندکی مشهور تر شده ام. اما من سعی میکنم تا مغرور نشوم. فارغ از اتفاقات خوبی که بیرون از زمین برای من در جریان است، اما فوتبال چیزی است که بیشتر از همه چیز مرا به وجد میاورد.استیل و ویژگی های ظاهری از  جمله مدل موهای  من از زمانی که بچه بودم، همین گونه بوده است و در ادامه نیز این چنین خواهد بود.

درباره بازی در تیم ملی فرانسه...
اکنون، تمام فکر من بر روی اهدافم در باشگاه آرسنال متمرکز شده است. من عجله ای ندارمو معتقدم که هرچیزی در وقت معینش اتفاق خواهد افتاد. اما قطعا این موضوع برای من بمانند یک رویاست. من همه کار انجام می دهم تا روزی آنجا باشم. اگر بتوانم موفق شوم، فوق العاده خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰