loading
در حال بررسی درخواست شما
پیرس : فکر میکردند به مادرید میروم
پیرس : فکر میکردند به مادرید میروم

پیرس : فکر میکردند به مادرید میروم

رابرت پیرس 18 سال پیش از مارسی به آرسنال پیوست و در طی شش فصلی که در آرسنال حضور داشت 4 قهرمانی تجربه کرد و آن زمان به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند. پیرس معتقد است که ونگر نقش مهمی در آوردنش به آرسنال داشته است و زندگی اش را تغییر داده است.

پیرس:برخی از روزنامه‌نگاران اسپانیایی هر روز در مورد من صحبت می‌کردند زیرا فکر می‌کردند من با باشگاه رئال قرارداد امضا خواهم کرد اما بعد از مدتی ونگر نظر من را عوض کرد و به همین دلیل به آرسنال پیوستم و بهترین تصمیم دوران زندگی ام بود.

اولین مقصد من مادرید بود زیرا مادرید هم اکنون بهترین باشگاه جهان است اما  ونگر با من خیلی صحبت کرد و ذهنیت من را تغیر داد و در سال 2000 به اینجا آمدم.

بسیار مهم است که از ونگر بسیار متشکر باشیم چون برای آرسنال بسیار زحمت کشیده است و جام های زیادی برای باشگاه کسب کرده است او یک در سال 2003 یه رکورد فوق‌العاده بوجود آورد و 4 جام بدست آورد.من خیلی خوشحالم که ونگر مربی من بوده است چون زمان زیادی با او بودم و حرف میزدم و از او چیز های زیادی یاد گرفتم.  ما همیشه یک تیم بودیم و با هم دیگر در باخت ها و برد ها خوشحال و غمگین می‌شدیم این برای همه ی ما یک افتخار بود که زیر نظر ونگر بازی کردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : express.co.uk
بازدید: ۲,۲۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰