loading
در حال بررسی درخواست شما
کمپل : امری باید تصمیم جدی بگیرد
کمپل : امری باید تصمیم جدی بگیرد

کمپل : امری باید تصمیم جدی بگیرد

سول کمپل معتقد است که وقت آن رسیده است که امری در مورد یک بازیکن تصمیم جدی بگیرد.

سول کمپل، مدافع سابق توپچی ها معتقد است که پیتر چک نیاز دارد تا مورد حمایت هم تیمیانش قرار بگیرد.
امری که اولین فصل حضورش در آرسنال را سپری می کند و رویکردی جدید را با خود به لندن آورده است که در آن نیاز به پرسینگ شدید است و بازی سازی از عقب زمین میباشد. پیتر چک هنوز نتوانسته با این سبک هماهنگ شود و در بازی با پا و بازیسازی مشکل دارد. کمپل پیشنهاد داده است که باید لنو رو جانشین او کرد ولی از طرفی هم به امری به عنوان مربی حق میدهد که بخواهد که ابتدا شانس چک را بیازماید و اگر اوضاع بهبود نیافت از لنو استفاده کند.

او به شبکه بین اسپورتز گفت:
من فکر میکنم که در این راه همه باید به بکدیگر یاری برسانند. این یک سیستم جدید است و همه باید با تغییرات هماهنگ شوند. این موضوع در فوتبال طبیعی است و مربی جدید میخواهد تا متد خود را پیاده کند. اگر من دروازه بان بودم، قطعا نیاز به زمان داشتم تا با سبک بازی تیم هماهنگ شوم و این موضوع تمام چیزی بود که باید انجام می دادم. اگر دروازه بان یک فصل همینگونه بازی نکرد و عملکردش بهبود نیافت، آنگاه وقت تغییر است.از سوی منتقدان از چک به سختی برای عدم هماهنگی در تاکتیک تیمی، انتقاد میشود ولی بن فاستر، دروازه بان واتفورد با چک ابراز همدردی می کند.

فاستر گفت:
چک یکی از برترین دروازه بانان فوتبال جزیره است ولی این سبک بازی او نیست. نقاط قوت او شامل قدرت فرماندهی و رفلکس خوب و گرفتن توپهای مهارنشدنی میباشد ولی مدل بازی جدیدی که جریان دارد، نیازمند دروازه بانی با خصوصیات دروازه بانی ادرسون، دروازه بان من سیتی، می باشد. چک باید مدتی زمان بگذراند تا با این شرایط وقف پیدا کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : express.co.uk
بازدید: ۲,۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰