loading
در حال بررسی درخواست شما
فصل اول برایم مانند یک رویا بود
فصل اول برایم مانند یک رویا بود

فصل اول برایم مانند یک رویا بود

شاید بتوان دیوید سیمن را بزرگترین دروازه‌بان تاریخ باشگاه دانست، اما فاصله زیادی با عدم پیوستنش به جمع توپچی‌ها وجود نداشت.
 
ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال انگلستان، که به‌تازگی در دیدار برگشت مقابل اساطیر آرسنال و رئال مادرید نیز به میدان رفت، در سال ۱۹۹۰ که جورج گراهام هدایت آرسنال را برعهده‌ گرفت، در کوئین پارک رنجرز حضور داشت، اما یک مصدومیت نابهنگام داشت همه چیز را خراب می‌کرد.
 
 
"فصل قبل از زمانی که فهمیدم قرار است به آرسنال بپیوندم نیز شانس حضور در جمع آنها را داشتم؛ عجیب است زیرا همان صبح با الکس فرگوسن مکالمه کردم، و گفت که مرا برای منچستريونايتد می‌خواهد، بعد از آن آرسنال بعد از ظهر آمد و پيشنهادی برایم ارائه کرد، اما همه چیز خراب شد، و می‌بایست به کیو‌پی‌آر بازمی‌گشتم.
 
"ما تقریبا با آرسنال به توافق رسیده بودیم و در آستانه امضاء قرارداد بودم، در ادامه به‌عنوان دروازه‌بان سوم به جام‌جهانی رفتم و در تمرینات انگشت شستم دچار شکستگی شد، و با خود فکر کردم 'اوه نه.'
 
"مستقیما به بیمارستان رفتم و آنجا دکتر کرین که پزشک آرسنال و تیم ملی بود، حضور داشت. وقتی او گفت که باید به سراغ جورج گراهام و دیوید دین برویم، با خود گفتم 'وای!'
 
"خبر شکستگی انگشتم آمد، به‌هرحال پیش به دیدار آنها رفتم و آنها گفتند مشکلی نیست و من هم برای شروع فصل جدید آماده بودم.
 
 
"برایم فوق‌العاده بود زیرا وقتی به‌جای جان لوکیچ انتخاب شدم خیلی‌ها می‌گفتند او از من بهتر است و نمی‌خواستند که تو از باشگاه برود، پس تنها کاری میخواستم انجام دهم این بود که به آرسنال بروم و خودم را نشان بدهم.
 
"فصل اول مانند رویایی بود که به حقیقت پیوسته باشد. بردن لیگ در اولین فصل حضورتان، و دریافت تنها ۱۸ گل و ثبت ۲۳ کلین شیت، در آن زمان فوق‌العاده بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۸
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰