loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 5 لیورپول 0 The FA WSL
آرسنال 5 لیورپول 0 The FA WSL

آرسنال ۵ لیورپول ۰ The FA WSL

با هتریک ویویان میدیما توپچی ها در اولین بازی لیگ امسال لیورپول را 5-0 در هم کوبیدند.

 

در همان ابتدای بازی و در دقیقه 6 ویویانه میدیما دروازه لیورپول را گشود. این دهمین گل مهاجم هلندی تیم پس از پیوستنش به آرسنال در می 2017 بود. فشار آرسنالی ها ادامه یافت و ده دقیقه بعد، میدیما لیسا اونز را صاحب توپ کرد تا او دومین گل آرسنال را روانه کنج دروازه لیورپولی ها کند.

 

لحظاتی پس از آنکه پائولین پیرومنین با یک شیرجه خیرکننده ضربه کریستی ماری را مهار کرد، آرسنالی ها روی همکاری میدیما و لیتل به گل سوم رسیدند. کیم لیتل در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با دریبل های هنرمندانه اش از سد مدافعان حریف عبور کرد و توپ را به تور دروازه پرویس دوخت. هنوز 6 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود که میدیما دومین گلش را به ثمر رساند. این بار لیسا اونز با یک کار خوب تیمی ویویان میدیما را در موقعیت گل قرار داد تا توپچی ها با نتیجه قاطع 4-0 راهی رختکن شوند. 

 

ابتدای نیمه دوم برای آرسنالی ها گلی در پی نداشت، اما آن ها همچنان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اندک حملات لیورپول هم راه به جایی نبرد. در ادامه، جردن نابز در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و از زاویه بسته دروازه پرویس را هدف قرار داد، اما ضربه او به بیرون رفت. 

 

به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به پایان خواهید رسید، اما تنها یک دقیقه مانده به پایان، ویویانه میدیما با شوت پای راستش روی یک ضربه آزاد غیرمستقیم نمایش خیره کننده خود را تکمیل کرد و اولین هتریک این فصل آرسنال را به نام خود به ثبت رساند. 

 

Arsenal (4-3-3): Pauline Peyraud-Magnin; Lisa Evans, Dominique Bloodworth, Louise Quinn, Katie McCabe; Kim Little, Lia Walti, Jordan Nobbs; Danielle van de Donk, Vivianne Miedema, Beth Mead.

تعویض ها: Jessica Samuelsson for Evans 67, Ava Kuyken for Little 83.

تعویض های استفاده نشده: Sari van Veenendaal, Emma Mitchell.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۱۸
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰