loading
در حال بررسی درخواست شما
چطور لیورپول را به زیر کشاندیم
چطور لیورپول را به زیر کشاندیم

چطور لیورپول را به زیر کشاندیم

اگرچه اولین هفته لیگ برتر بانوان بلافاصله پس از بازی های ملی آغاز شد و بازیکنان آرسنال همچنان به دلیل مصدومیت همچنان درگیر بازگشت به شرایط خوب جسمانی خود بودند توپچی ها موفق شدند ترکیب خیلی خوبی را به میدان بفرستند. چگونه توانستید موفق به انجام این کار شوید؟

 

" ما فقط بخش کوچیکی از تیم لیورپول و سبک اصلی بازی آنها را دیدیم و احساس کردیم که در مناطق خاصی از زمین میتوانیم بیشتر بر حریف خود غلبه کنیم."

 

"همیشه سعی میکنیم حداکثر مالکیت توپ را از آن خود کنیم. این طبیعت و سبک بازی ماست. ما تنها این سبک از بازی را راهکار مثبت و پیشگیرانه میدانیم."

 

"گمان میکنم که این بخش از کار به کاری که فصل قبل انجام میدادیم و لیسا اونز و کتی مکیب در عقب زمین نقش هجومی را هم بازی میکردند اضافه شده است و روز یکشنبه بهترین روز برای انجام این کار بود زیرا لیورپول با وینگ های عقب بازی میکرد بنابراین توانایی ما برای پیشروی و بهره برداری از فضاهای آن مناطق بیشتر شد."

 

"ما توجه کردیم تا خطوطی را برای پاسکاری در تمامی فضای زمین و جایگیری در مهمترین نقاط کلی زمین ایجاد کنیم. ما تعداد زیادی بازیکن داشتیم که خوب به سمت جلو پیشروی میکردند و جایگیری خوبی در زمین داشتند."

 

" آنها مطمئن نبودند که چه بازیکنی را باید بگیرند و کدام را نباید بگیرند و میخواهم این را بگویم که زمانی که بازیکنانی را از پستی خارج میکنید و دیگر بازیکنان را وارد آن پست میکنید و شروع به چرخش بازیکنان در موقعیت های مختلف میکنید ، بسیار سخت است که بتوانید کد گذاری کنید."

 

"ما یک هدف ذهنی ساختیم و آن این است که امسال قهرمانی در لیگ برای ما بسیار مهم است. ما واقعا میخواهیم قهرمانی در لیگ را از آن خود کنیم. جامها مهم و عالی هستند اما برای ما حقیقت این است که میخواهیم آن تیمی که مد نظرمان است باشیم بنابراین تمرکز بر لیگ و در هر بازی اهمیت بسیاری دارد."

 

"من خوشحال هستم زیرا لیورپول تیم خیلی خوبی است و آنها شاید آن تیمی که روز یکشنبه نشان دادند نیستند." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰