loading
در حال بررسی درخواست شما
توضیحات امری در مورد اوزیل روابط فعلی
توضیحات امری در مورد اوزیل روابط فعلی

توضیحات امری در مورد اوزیل روابط فعلی

امری در مصاحبه خود برای پیش از بازی با نیوکاسل به رابطه خوب و حرفه‌ای با اوزیل اشاره کرد و گفت برای پیشرفت اوزیل، او را تحت فشار گذاشته‌ام.
امری با اشاره به "رابطه خوب" با اوزیل گفت: من قرار نیست در مورد آنچه مردم صحبت میکنند مدام صحبت کنم. من با اوزیل رابطه‌ای حرفه‌ای و خوب دارم و تمام تلاش خودم را میکنم که باری دیگر اوزیل را به دوران اوج خودش باز گردانم.

اوزیل بعد از جام جهانی به دلیل آنچه "رفتار نژاد پرستان" هواداران آلمان دانسته بود از تیم ملی خداحافظی کرده است. مسوت اوزیل به دلیل عکسی که با اردوغان گرفته بود به شدت توسط هواداران آلمان زیر فشار بود. امری معتقد است جدایی اوزیل از تیم ملی آلمان باعث شده تا او برای آماده سازی راهی دشوارتر از آنچه معمول است را طی کند.

امری گفت: در ابتدا به نظر متفاوت میآمد اما هر روز با ما تمرین کرد و بهتر و بهتر شد تا اینکه امروز (در این دوره زمانی) به نظر راضی و شاد است. مسوت هم مانند بقیه بازیکنان به خوبی تلاش میکند تا خود را ثابت کند و توانایی‌های خود را افزایش دهد. به نظر من اوزیل الان کاملا روی آرسنال متمرکز است و من از این بابت راضی هستم.

در مورد مونرئال هم امری معتقد است این وظیفه باشگاه است که جایگاه این مدافع را در تیم مستحکم کند.

گازدیس که این روزها حرف رفتنش به میلان اوج گرفته،باعث حضور امری در آرسنال بوده است. اونای امری ترجیح داد در مورد رفتن احتمالی گازدیس صحبت نکند و تنها به گفتن این جملات بسنده کرد: ما هر روز با هم کار میکنیم و در مورد بقیه اخبار چیزی نمیدانم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : SkySport
بازدید: ۸۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰