loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس کامل امری پیش از بازی با نیوکاسل
کنفرانس کامل امری پیش از بازی با نیوکاسل

کنفرانس کامل امری پیش از بازی با نیوکاسل

🔹 درباره اخبار تیم
تمرینات امروز بعدازظهر آخرین جلسه تمرینی ما پیش از بازی بود و ما می خواهیم رو 4 بازیکنممان بیشتر کار کنیم. ژاکا، ولبک، لیخشناینر و سوکراتیس وز سه شنبه برای تیمهای ملیشان بازی کردند و من می خواهم و امیدوارم که آنها ریکتوری خوبی را پشت سر گذاشته باشند و خود را به خوبی برای بازی با نیوکاسل آماده کرده باشند.

🔹 درباره اینکه او دوست دارد تا چه پیشرفتی را از تیم مقابل نیوکاسل ببیند
در این پروسه، ما در ابتدا نیاز داریم تا برنده بازی باشیم و این موضوع مهم است تا روند پیروزی های خودمان را ادامه دار کنیم. هدف ما برای بازی با نیوکاسل این است که به روند پیشرفت خود ادامه دهیم  تا بتوانیم ذهنیت و تاکتتیک های خود را چه به صورت فردی و چه بصورت تیمی، در زمین پیاده کنیم. این خواسته اصلی ما در این پروسه است.
شنبه گام دیگری است که در مسیر پیشرفت می توانیم برداریم، ممکن است که این موضوع سخت باشد ولی ما باید روند خوب خود را حفظ کنیم و باید شخصیت تیمی خاص خود را به حریف نشان بدهیم و برنده شویم.

🔹 درباره اینکه خداحافظی اوزیل از بازیهای ملی چگونه به او کمک خواهد کرد
ابتدا باید بگویم که بازیکنانی که عادت دارند تا دروقفه های بازیهای ملی، بازی کنند، در بازیهای مهم از هویت و شخصیت خود دفاع میکنند و هنگامیکه یک بازیکن با بازیهای ملی خداحافظی می کند، من فکر میکنم که باز هم برای او سودمند است زیرا حالا مجال آنرا دارد تا صد در صد تمرکز خود را برای تیم باشگاهی خود بگذارد. دلیلی که مسوت برای من اهمیت دارد این است که او هر روزه بر سر تمرینات ما، تمرکز کاملی دارد و سه روز نیز به استراحت میپردازد. او مانند دیگر بازیکنان، بخوبی در تیم کار می کند و روابط خوبی را با باقی تیم دارد و همچنین باهم هستیم تا تیم را پیشرفت دهیم. من عملکرد او را کاملا زیر نظر دارم و اعتقاد دارم،او تمام تمرکز خود را برای تیم میگذارد.

🔹 درباره چیزهایی که او ممکن است بعد از خداحافظی خود از بازیهای ملی از دست بدهد و حسرت بخورد.
در ابتدا شاید او دلتنگ دوران بازیگریش شود، اما او هر موقعی که در تمرینات تیم حضور دارد خوب و خوشحال بنظر میاید و خواسته های ما را انجام می دهد.

🔹 درباره روابط او و اوزیل
ما روابط خوبی باهم داریم.من وقت زیادی ندارم که بخواهم راجع به چیزهایی که مردم به درباره ما میگویند، بحث کنیم. من رابطه خیلی خوبی با مسوت دارم و میخواهم او را به سمتی جهت بدهم که او بتواند بهترین کیفیت و عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.
این هفته در روزنامه ها خواندم که از قول من نوشته اند که من به مسئول چمن گفتم ام که در مقابل منچستر سیتی به زمین آب ندهند، این حقیقت ندارد و من به هیچ عنوان چنین چیزی را نگفته ام. ما روند پیشرفت خود را ادامه میدهیم و بصورت کاملا سازنده و امیدوارانه به اوضاع و کار خود می نگریم.

🔹 درباره انتقال احتمالی گازیدیس به آث میلان
اول از همه باید بگویم، تمام مکالمات هر روزه ما درباره کار در آرسنال بوده است. من اخبار دیگری را درباره او دنبال نمیکنم.

🔹 درباره اینکه گازیدیس با او درباره ماندن یا رفتنش صحبت کرده است؟
من قبلا به این سوال جواب دادم. صحبتهای ما تنها درباره تیم، عملکرد تیم، ایده ها و روند تیم بوده است. ما در باره آینده شخصی او صحبت نکرده ایم. من فکر میکنم این یک سوال شخصی مربوط به او باشد.

🔹 درباره پیشنهاد قرارداد جدید به ناچو مونرال
من ناچو مونرال ارا از زمانیکه در تیمهای مالاگا و اوساسونا اسپانیا بازی میکرد، میشناختم. بعد از شش سال حضور در آرسنال، او را یک ناچو مونرال جدید میبینم.بعد از گذراندن دو هفته، دوماه و اکنون، میتوانم بگویم که از داشتن بازیکنی مانند او خوشحال هستم. او ۳۲ سال سن دارد اما او در سطح خیلی خوبی بازی میکند و از نظرشرایط فیزیکی خوب، سطح بازی خوب و عملکرد خوبی است. با وجود همه اینها، چیزی که برای من مهم است، این است که ما نیاز داریم یک قرارداد جدید برای ماندن در آرسنال به او پیشنهاد بدهیم.

🔹 درباره بازی کردن یا نکردن همزمان لاکازت و اوبامیانگ در تیم
موضوع یکسان است. باید یک پروسه طی شود تا بهترین ترکیب را در زمین، با استفاده از بازیکنان مختلف، بشناسیم. اما من میخواهم تا به 11 بازیکنی در ترکیب اصلی تیم اعتماد کنم که بهترین عملکرد را داشته اند. البته ما نیاز داریم تا تعادل تیم را نیز حفظ کنیم. وقتی که تیم نیاز به کمک دارد، این بازیکنان به تیم کمک کنند تا تیم رهی را برای پیروز شدن پیدا کند و عمکلرد تیمی را نیز ارتقاع بخشند.علتی که باعث خوشحالی من بابت دو پیروزی اخیر تیم در لیگ و عملکرد شده است،این است که من میخواهم هر بازیکن به روند تیمی کمک کند و در هرلحظه و از دقیقه یک تا دقیقه آخر بازی، در اختیار تیم باشد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰