loading
در حال بررسی درخواست شما
نشان بده یک قهرمان هستی!!
نشان بده یک قهرمان هستی!!

نشان بده یک قهرمان هستی!!

 

هافبک اسپانیایی آرسنال در طول تابستان به بارسلونا نسبت داده می شد و گفته می شد که وی به این تیم باز خواهد گشت. در ماه می ، باشگاه بیانیه ای را صادر کرد و قاطعانه میل خود را برای حفظ خود کاپیتان خود اعلام داشت و آرسن ونگر به دفعات حمایت خود را از این امر اعلام داشته است.

 

با توجه به نزدیکی بازگشت سسک به تیم ، پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی دشوار و شگفت انگیز ، ونگر از فابرگاس انتظار دارد تا بار دیگر تمامی تمرکز خود را بر روی مسائل باشگاه بگذارد.

 

ونگر در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: "این سوالی اجتناب ناپذیر است و در پاسخ نیز اجتناب ناپذیر است. من همواره گفته ام که در سال بعد نیز سسک کاپیتان ما خواهد بود و ما می خواهیم که او را حفظ کنیم. با وجود تمام گمانه زنی ها در فصل گذشته و در تمام تابستان ، هیچ چیز تغییر نکرده است."

ونگر افزود: "روح و نگرش بزرگی در داخل تیم وجود دارد و سسک می تواند ما را در رسیدن به این اهداف یاری رساند. او در سن مناسبی قرار دارد ، 23 سال ، و او فقط جام جهانی را برده است. من اعتقاد دارم که او در فصل آینده مقتدرانه رشد خواهد کرد. این برای او بزرگترین موفقیت است که ما را در به دست آوردن قهرمانی ، یاری رساند."

 

وی خاطر نشان کرد: "من بازیکنانی را شناخته ام که قصد داشتند (باشگاه خود را) ترک کنند و پس از آن ، آن ها دیگر نمی خواستند که ترک کنند. موقعیت های مختلفی وجود دارد اما من زمانی که بازیکنی می ماند ، از اینکه چه اتفاقی می افتد مطمئن هستم و آن اینست که او چه مقدار بر روی بازی کردن فوتبال متمرکز شده است. "

 

ونگر افزود: "همواره منافع بازیکن در انجام دادن است. اگر او یک قهرمان باشد ، به زمین مسابقه می رود و بهترین چیزی را که می تواند می خواهد. ما بقی چیز ها ، برای یک بازیکن فوتبال بهانه ای بی ارزش می باشد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰