loading
در حال بررسی درخواست شما
داستان زندگی لئا ویلیامسون از زبان خودش (قسمت اول)
داستان زندگی لئا ویلیامسون از زبان خودش (قسمت اول)

داستان زندگی لئا ویلیامسون از زبان خودش (قسمت اول)

شش ، این برای مردمی که خارج از میدان حضور دارند تنها یک عدد است اما برای من و خانواده ام این شماره به منزله ی همه چیز است حتی اگر در ابتدا از آن متنفر بودم.

 

تمامی این ماجراها به 9 سالگی من برمیگردد، زمانی که از زیر 10 ساله های سنتر آو اکسلنس ( اولین باشگاه لئا) خارج شدم و پیراهن آرسنال را بر تن کردم. همه به دنبال شماره های خاص فوتبال بودند مثل هفت ، هشت ، نه و ده . پس شما به خوبی میتوانید احساس من در لحظه ای که شماره شش را به من دادند درک کنید. فکر میکردم شماره ی خیلی کسل کننده ای باشد.

 

پدر و مادرم دیدند که من چقدر از اینکه این شماره را گرفتم ناامید هستم ، بیرون رفتند و برایم  کفش  های  نایکی را خریدند. کفش هایی که مشکی با خطوط قرمز بودند و عدد 6 روی آنها بود. باید بگویم که من هنوز آن کفش ها را دارم .

 

Leah Williamson

 لئا  سومین بازیکن از سمت راست است و همان کفشها را در تیم زیر 10 ساله ها  به پا دارد       

 

در طی این سالها و در تمامی رده های سنی که برای باشگاه بازی کرده ام ، این شماره را برای خود حفظ کردم و با این شماره نیز کارم را تمام خواهم کرد اما در ابتدایی که به تیم اصلی راه یافتم این شماره از آن آنوک هوگندیک بود بنابراین من 14 می پوشیدم. حقیقت را بخواهم بگویم این است که حاضر بودم اگر فقط یک پیراهن برای من باشد و عدد آن 114 باشد ، آن را بپوشم. من از اینکه فامیلم پشت پیراهن آرسنال چاپ شده است و برای مدتهای مددی است که آن را به تن دارم خیلی خوشحالم و به خاطر می آورم که هیچگاه این مسئله برای من اهمیت نداشته است.

 

اما پس از اینکه مدتی از حضور من در ترکیب اصلی تیم گذشت و شروع به کسب دستاوردهای جدید در تیم کردم، احساس کردم زمان آن رسیده که به شماره ی شش بازگردم، یعنی زمانی که فصل گذشته این شماره در دسترس قرار گرفت. این موضوع برای من اهمیت داشت زیرا من را به یاد دوران خوشی که در آرسنال بزرگ شدم می انداخت.

 

من 12 سال است که در آرسنال هستم و از آن زمان به بعد آرسنال بخشی از فامیل من شده است. این در خون ماست. من و مادربزرگم همیشه برای دیدن بازی های تیم مردان به ورزشگاه میرویم زیرا ما بلیط این بازی ها را داریم. حتی ساده تر از آن را بخواهم بگویم، هر روز لباس تمرینی تیم را میپوشم، سرکار می روم و در چنین امکاناتی حضور دارم. میدانم که چقدر خوش شانسم، مخصوصا که در این سن در چنین جایگاهی قرار دارم. در باشگاهی حضور دارم که واقعا طرفدارش هستم.

 

لئا ویلیامسون در کنار تئو ولکات

 

 

ادامه دارد...

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰