loading
در حال بررسی درخواست شما
امری بعد از پیروزی بر نیوکاسل پاسخ خبرنگاران را داد
امری بعد از پیروزی بر نیوکاسل پاسخ خبرنگاران را داد

امری بعد از پیروزی بر نیوکاسل پاسخ خبرنگاران را داد

درمورد مصدومیت رمزی
او به‌همراه تیم‌ملی بازی‌های زیادی انجام داد، امروز ۸۰ دقیقه در زمین بود و درخواست تعویض کرد فکر نمی‌کنم مشکل حادی باشد، اما او خسته بود.

درمورد اینکه اوبامیانگ بعد از تعویضش عصبانی به‌نظر می‌رسید
طبیعی است، می‌خواهم بازیکنانی که تعویض می‌کنم یا از ابتدا به میدان نمی‌روند عصبانی باشند، و عطشی برای کمک به تیم داشته باشند.

توضیحات بیشتر درمورد اوزیل
این یک مسیر جدید برای اوست. ما هر روز در تمرینات و در هر بازی عملکرد او را تماشا می‌کنیم و تا کیفیتش را ارائه دهد. من از او بهترین عملکردش را می‌خواهم و امروز هم، خیلی خوب بازی کرد.

درمورد دو پیروزی پیاپی خارج از خانه
ما باید خودمان را اثبات کنیم. یکی از چالش‌ها این است که عملکرد بهتری در خارج از خانه داشته باشیم و رقابتی تر باشیم تا شانس کسب پیروزی را بدست آوردیم. مسیر ما به ثبات بستگی دارد، ما از کسب دو پیروزی خارج از خانه خوشحالیم، اما نیازمندیم تا به پیشرفت ادامه داده و رقابتی تر باشیم.

درمورد ترکیب تیم در لیگ اروپا و احتمال حضور برند لنو
بله ما تغییرات زیادی خواهیم داشت و از بازیکنان بسیاری در رقابت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد. هر رقابتی برای من اهمیت دارد. معمولا از ترکیب متفاوتی برای این رقابت استفاده خواهم کرد.

درمورد اوزیل
هر بازیکنی به همین شکل است. امروز خوشنودم، مسوت گلزنی کرده است و این موضوع اهمیت دارد. او به پیشرفتش در تیم ادامه خواهد داد، و با کیفیتش به تیم کمک می‌کند.

درمورد توریرا
می‌خواهم به هر بازیکنی اعتمادبه‌نفس بدهم. واقعا از متئو و لوکاس راضی هستم. شاید در نیمه دوم به تعادل بیشتری احتیاج داشتیم، و لوکاس این تعادل را به ما اضافه کرد.

درمورد پیروزی
نیمه اول آنطور که می‌خواستیم موفق به کنترل بازی نشدیم. ما باید ایده‌هایمان را پیاده‌سازی می‌کردیم، اما از طرف دیگر موقعیت‌های زیادی برای ضدحمله به حریف می‌دادیم. در نیمه دوم، تعادل در زمین بیشتر شد. به‌آسانی روند بازی را از دست نمی‌دادیم. کلید بازی گل اولمان بود، به اعتمادبه‌نفس لازم برای بازی را اهدا کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰