loading
در حال بررسی درخواست شما
من مسوت اوزیل هستم، هنوز تمام نشده‌ام
من مسوت اوزیل هستم، هنوز تمام نشده‌ام

من مسوت اوزیل هستم، هنوز تمام نشده‌ام

مسوت اوزیل از قیاس های گاه و بی گاه هواداران آرسنال، بین او با دنیس برکمپ آگاه است، اما اصرار دارد تا زیاد این قیاسها صورت نگیرد زیرا هر دو بازیکن ارزشهای خاص خود را دارند.

به عنوان یک بازیکن خلاق و تاثیرگذار، بدلیل نوع و پست بازی یکسان با برکمپ، بسیار محتمل است که قیاس هایی بین اوزیل و برکمپ افسانه ایصورت گیرد.

برگکمپ به مدت 9 فصل از سال 1995 تا 2006 در آرسنال بود و در این مدت 120 گل بثمر رساند و سه بار برنده لیگ برتر انگلیس شد.اوزیل که از همان ابتدایی که به انگلستان آمد با سلایق مختلف روبرو شد که گاه به تحسین از او می پرداختند و گاه از او انتقادات شدیدی می کردند. اما اوزیل 29 ساله، نتوانسته است تا به موفقیت های برگکمپ برسد ولی توانسته است جایگته خود را به عنوان یک شخصیت خاص در باشگاه آرسنال ثابت کند.

او در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه گفت:هواداران تیم همواره از زمان حضور من در آرسنال، که پنج سال شده است، از من حمایت می کردند و  این باعث شده است تا من، با فراغ بال بتوانم سبک بازی مورد علاقه خودم را ارائه دهم. من همیشه دوست دارم تا بازی را کنترل کنم و پاس گل بدهم و به تیم کمک کنم. از ابتدا این سبک بازی من بوده است. در پستی که من بازی میکنم، موقعیتهای زیادی برای شما بدست می آید تا به خط حمله ملحق شوید. شما می توانید صاحب توپ شوید یا پاسهای کلیدی ارسال کنید و یا خودتان اقدام به گلزنی کنید. در این سالها، بارها درباره نوع بازی برگکمپ با من صحبت شده است. قطعا برای من افتخار است که با بازیکنی مثل برگکمپ مقایسه می شوم.

او ستاره همیشگی آرسنال و بازیکنی فوق العاده بوده است.اما من علاقه ای ندارم تا با هیچ کس مقایسه شوم. من از زمان کودکی تاکنون استایل خود را داشته ام. من از این قیاس ها خوشحال می شوم اما من مسوت اوزیل هستم و هنوز تمام نشده ام."

سفر به نیوکاسل با تیم آرسنال از هر جهت برای اوزیل خوشایند بود زیرا او دویستمین حضورش با پیراهن آرسنال با برجای گذاشتن یک عملکرد خوب و همچنین تعامل و هماهنگ شدن با فرامین امری، پشت سر گذاشت.برد مقابل نیوکاسل با اولین گلزنی اوزیل در فصل جدید همراه شئ، ولی او می گوید که بیشتر از اینکه علاقه به گلزنی داشته باشد، علاقه به فراهم کردن پاس گل برای هم تیمیانش دارد.

او در این مورد گفت: بسیاری از کودکان از اینکه گل بزنند خوشحال میشدند، اما من از زمان کودکی، پاس گل دادن را دوست داشتم. شاید شما بپرسید چرا؟ جواب این سوال واقعا ساده است. با پاس گل دادن شما، این فرصت برای دوستانتان فراهم میکنید تا آنها گلزنی کنند و به تیم خود کمک می کنید. هرگاه که توپ به شما می رسد، همیشه فکر میکنید تا یک حمله را راه بیاندازید و یا گلزنی کنید و یا پاس گل بدهید. بدین دلیل است که برای من روتین شده است که هروقت توپ را بگیرم به فکر تدارک حمله باشم. از نظر من، یک بازیکن خلاق باید همیشه در زمین سرحال باشد و سرگرم کننده بازی کند و باید به سبک بازی هم تیمیانش اعتماد کند و به تیم کمک کند. من در تمام عمرم این گونه بازی کرده ام و هنوز هم وقتی به هم تیمیانم پاس گل می دهم، لذت میبرم."
 

 

OZIL

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Goal.com
بازدید: ۲,۱۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰