loading
در حال بررسی درخواست شما
لوئیس 0 آرسنال 9 (Continental cup )
لوئیس 0 آرسنال 9 (Continental cup )

لوئیس ۰ آرسنال ۹ (Continental cup )

برد پر گل توپچی ها را مدیون شروع زیبای دنیله ون د دن دنک و هنر تمام کنندگی او و پاس زیبای کیم لیتل به او در محوطه ی جریمه هستیم. دنیله با گل خود در دقایق ابتدایی بازی نوید یک بازی پر گل را داد.

 

15 دقیقه پس از گل ون د دنک ، پای میدیما در این بازی نیز به گلزنی باز شدمیدیما از اشتباه دفاع و دروازه بان لوئیس به خوبی استفاده کرد و حساب کار را دو بر صفر به نفع توپچی ها کرد اما این کافی نبود و بلافاصله بعد کتی مک کیب جوان که این روزها خوش میدرخشد برای بار سوم دروازه ی میزبان را گشود.

 

درست یک دقیقه پس از گل مک کیب و 6 دقیقه پس از گل اول ویویان میدیما ، باز هم  ویویان موفق شد دروازه بان لوئیس را جا بگذارد و دقیقه ی 27 بازی از فاصله ی 6 یاردی برای بار دوم دروازه ی حریف را باز کرد. این یعنی دختران آرسنال در عرض 27 دقیقه 4 بار دروازه ی لوئیس را باز کردند.

 

پس از گل چهارم آرسنال کمی از فشار خود کم کرد اما باز هم دنیله ون د دنک در صدد بود موقعیتی را روی دروازه ی حریف ایجاد کند. با خطایی که به روی دنیله در محوطه ی جریمه انجام شد پایش پیچید و نقش بر زمین شد. داور با نشان دادن نقطه ی پنالتی کیم لیتل را در فرصت گلزنی قرار داد. کیم نیز به خوبی توپ را به گل تبدیل کرد و پنجمین گل آرسنال به نام لیتل ثبت شد

 

در ادامه تیم لوئیس در دفاع باز هم خشن ظاهر شد و با خطایی که بازیکنان لوئیس روی میدیما در محوطه ی جریمه داشتند باز هم این فرصت به کیم لیتل رسید تا دروازه ی میزبان را برای بار دوم از روی نقطه ی پنالتی باز کند. با این حساب نیمه ی نخست با شش گل به نفع توپچی ها به پایان رسید.

 

در نیمه ی دوم لوئیس عملکرد دفاعی بهتری داشت اما باز هم توپچی ها دست از تلاش برنداشتند و لیسا اونز روی پاس زیبای میدیما توانست در دقیقه ی 57 گلزنی کند.

به دقیقه نکشید که ویویان میدیما برای دومین بار در این هفته موفق شد هت تریک کند.  ویویان به خوبی هشتمین گل را به ثمر رساند. این مهاجم هلندی 22 ساله باز هم از اشتباهات مدافعان و دروازه بان به خوبی استفاده کرد و با پای چپ دروازه ی لوئیس را باز کرد.

 

تحت تاثیر درخشش میدیما ، کیم لیتل نیز با همکاری جردن نابز صاحب یک موقعیت عالی شد و او نیز با گلی که به ثمر رساند هم هت تریک کرد و هم آرسنال را در دقیقه 68 به گل نهم رساند.

 

این بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و میهمان موفق شد میزبان را در دومین بازی از دور گروهی کانتی کاپ گلباران کند.

 

پس از این دیدار آرسنال باید چهارشنبه 19 سپتامبر  به مصاف یوویل تاون در لیگ برتر برود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۸۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰