loading
در حال بررسی درخواست شما
ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال به آث میلان پیوست
ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال به آث میلان پیوست

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال به آث میلان پیوست

ایوان گازیدیس مدیر اجرایی آرسنال به طور رسمی خروج از باشگاه آرسنال را تایید کرده است و به‌زودی به باشگاه آث میلان در سری آ خواهد پیوست.
 
گازیدیس ۵۳ ساله در پایان ماه اکتبر از جمع توپچی‌ها جدا خواهد شد و در تاریخ ۱ دسامبر سمت جدیدش را در ایتالیا برعهده خواهد گرفت. گازیدیس با رائول سانلهی و وینای ونکاتشام جایگزین خواهد شد که به‌ترتیب سمت مدیر ورزشی و مدیر اجرایی را برعهده خواهند گرفت.
 
گازیدیس در پیامی به هواداران آرسنال گفته است: "در ده سال اخیر افتخار حضور در چنین باشگاه بزرگی را داشته‌ام. 
 
"آرسنال وارد فصل جدیدی از تاریخ خود خواهد شد و می‌توانم تضمین کنم که باشگاه آماده رویارویی با چالش های جدید خواهد بود. ما در باشگاه ظرفیت های جدیدی را ایجاد کردیم که برای گسترش موفقیت و ثبات آن در فوتبال مدرن ضروری است.
 
"ممکن است که عده ای با خود بگویند که این زمان عجیبی برای جدایی از باشگاه بود، اما معتقدم که زمان مناسبی را برای خودم و باشگاه انتخاب کردم. تغییر و جایگزینی تنها برای آرسنال اجتناب ناپذیر نیست، بلکه برای هر مجموعه ای که خواهان حرکت رو به جلو است ضروریست. 
 
"البته که این تصمیم برای من بسیار مشکل است، شاید دشوارترین تصمیم کل زندگی‌ام بوده است، اما معتقدم بعد از ده سال حضور، این زمان مناسبی بود تا با کناره‌گیری‌ام به نیروی جدید اجازه ورود بدهم که با انرژی و ایده‌هایشان باشگاه را به‌سوی دوره جدیدی هدایت کنند.
 
 
"بسیار هیجان زده ام تا ببینم چه آینده‌ای برای این باشگاه بزرگ رقم خواهد خورد و از سوی دیگر  چالش دیگری را در باشگاه آث میلان خواهم داشت. حالا قرار است به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا بپیوندم تا بتوانیم آن را به جایگاه اصلی و واقعی اش در فوتبال بازگردانیم."
 
سانلهی، کسی که در ماه فوریه به آرسنال پیوست، در گذشته مدیر ورزشی باشگاه فوتبال بارسلونا بوده است، در عین حال ونکاتشام نیز در المپیک ۲۰۱۲ لندن فعالیت کرده است.
 
 
جاش کرونکه، نایب رئیس باشگاه و فرزند مالک باشگاه یعنی استن کرونکه، در این زمینه گفته است: "همکاری با ایوان باعث افتخار ماست. دلمان برای معرفت و بینش و نیرویی که او طی دهه اخیر به باشگاه آورده است تنگ خواهد شد.
 
"از اینکه افراد برجسته‌ای همچون رائول و وینای را با خود داریم احساس دلگرمی می‌کنیم، و با همکاری با آنها و سرمربی تیم اونای امری خواهان ادامه روند پیشرفت باشگاه در داخل و خارج از زمین هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۷
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۳۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰