loading
در حال بررسی درخواست شما
یوویل تاون 0 آرسنال 7 The Fa WSL
یوویل تاون 0 آرسنال 7 The Fa WSL

یوویل تاون ۰ آرسنال ۷ The Fa WSL

همچون دیدار گذشته توپچی ها خیلی زود و تنها 7 دقیقه پس از شروع بازی موفق شدند به گل برسند. کیم لیتل با پاس دقیق خود جردن نابز را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او توانست گوشه سمت چپ دروازه را به خوبی هدف بگیرد. 

 

پس از آن مید ، میدیما و نابز هر کدام موقعیت هایی را روی دروازه ی یوویل ایجاد کردند و حریف را تحت فشار گذاشتند. 

 

فرگوسن مدافع یوویل دقایقی پس از حملات مهاجمان ما موقعیت خوب گلزنی پیدا کرد اما موفق نشد پرومنین را شکست دهد و پائولین به خوبی از دروازه ی آرسنال دفاع کرد. پس از این موقعیت بود که ما توسط بث مید به گل دوم خود دست یافتیم. اینبار جردن نابز بود که با پاس خطرناکی که فرستاد بث صاحب موقعیت گل شد.

 

پیش از سوت پایان نیمه ی نخست نیز دومنیک بلادورث ضربه ایستگاهی زیبایی زد و کیم لیتل روی این ضربه ی آزاد یک فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

 

پس از شروع نیمه ی دوم آرسنال امان یوویل تاون را گرفت. توپچی ها دقیقه 52 موفق شدند توسط کتی مک کیب بازیکنی که تازه با شروع نیمه دوم به میدان آمده بود به گل سوم برسند. . این گل با پاس های هنرمندانه ی میشل و نابز به کتی تبدیل به گل شد.

 

تنها دو دقیقه ی بعد میدیما آرسنال را چهار گله کرد و باز هم این نابز بود که در فراهم شدن این گل نقشی کلیدی داشت.

 

بعد از این گل با پاس خوب کیم لیتل جردن نابز به گوشه چپ میدان نفوذ کرد. این نفوذ منجر شد دومنیک بلادورث مدافع گلزن ما برای بار ششم دروازه ی یوویل را باز کند. دومنیک که در دیدار در پست وینگ چپ بازی میکرد با یک شوت بُرنده با پای راست کنج راست دروازه ی میزبان را باز کرد.

 

تنها یک دقیقه به پایان بازی مانده مانده بود که یک فرصت خوب گلزنی دیگر برای کاپیتان نتیم ما مهیا شد. مدافان یوویل توپ را در محوطه جریمه گم کردند و همین اتفاق منجر شد کیم لیتل  برای هفتمین بار در این دیدار دروازه ی آنها را باز کند. کیم در هر 5 بازی اخیر خود موفق به گلزنی شده است.

 

دیدار بعدی آرسنال روز یکشنبه 23 سپتامبر مقابل وستهم در میدوپارک زمین خانگی تیم آرسنال خواهد بود. این بازی ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۲۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۹۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰