loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از بازی با ورسکلا
کنفرانس مطبوعاتی امری پس از بازی با ورسکلا

کنفرانس مطبوعاتی امری پس از بازی با ورسکلا

🔹درباره برد تیم
ما خوشحال هستیم، زیرا اولین بازی ما در رقابتها بود و برای ما برنده شدن در اولین بازی بسیار مهم بود. 60 دقیقه ابتدایی بازی را عالی بازی کردیم و توانستیم در بازی 4 گل بثمر برسانیم ولی در 20 دقیقه پایانی دو گل دریافت کردیم که نشانگر این است که باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم.

🔹درباره دو گلی که اوبامیانگ به ثمر رساند و اعتماد به نفس او...
ایده ما این بود تا به بازیکنان تیم با بازی دادن در بازیهایی مانند این، اعتماد بنفس بیشتری بدهیم. به خصوص آنها که کمتر در لیگ برتر فرصت بازی پیدا کردند. هدف تیم ما گلزنی است.این طبیعی است که بازیکنانی مانند اوزیل، ولبک و اوبامیانگ با هربار گلزنی اعتماد بنفس بیشتری کسب میکنند.

🔹درباره عدم کلین شیت
ما قبل از هر بازی درباره داشتن ذهنیت اینکه باید سخت گل دریافت کنیم، با تیم صحبت می کنیم. ما در بازی شانس انجام کلین شیت را داشتتیم ولی در 20 دقیقه آخر بازی خوب نبودیم و گل دریافت کردیم.

🔹درباره عملکرد توریرا و لنو
لوکاس خوب بازی کرد. او در تمامی دقایق بازی باشور و هیجان بالا بازی می کند. برند لنو امشب اولین بازی خود را برای ما انجام داد و دو گل دریافت کرد، ولی روی هیچ کدام از گل ها مقصر نبود.برند می‌تواند از بازی امشب اعتماد به نفس بگیرد و در بازی های آینده نیز درون دروازه تیم بایستد.

🔹درباره سکوهای خالی ورزشگاه و اینکه هواداران برای حمایت از تیم در لیگ اروپا هم به ورزشگاه بیایند.
ما نیاز داریم تا به هوادارانمان نشان دهیم که از حضور در این تورنمنت هیجان زده هستیم. ما می‌خواهیم در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشته باشیم. باید گام به گام پیش رفت و من اطمینان دارم که به مرور زمان تعداد بیشتری تماشاگر برای حمایت از تیم در این بازی‌ها به ورزشگاه می آیند.

🔹درباره دریافت دو گل دیرهنگام
دریافت دو گل یکی از نکات ناامیدکننده بازی بود. مقابل نیوکاسل در دقایق پایانی گل خوردیم و امشب هم در 20 دقیقه پایانی، دو گل دریافت کردیم. ما باید 90 دقیقه در بازی بجنگیم و این چیزی است که باید در آن پیشرفت کنیم.

🔹دریافت مصدومیت احتمالی توریرا
در بازی دیشب دو ضربه شدید به پای توریرا وارد شد. من امیدوارم که او مشکل خاصی نداشته باشد و بتواند برای بازی روز یکشنبه آماده باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۳۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰