loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی بازی هفته ششم: آرسنال - اورتون
پیش‌بازی بازی هفته ششم: آرسنال - اورتون

پیش‌بازی بازی هفته ششم: آرسنال - اورتون

 
 
در جریان برد 4-2 آرسنال مقابل ورسکلا پلتاوا اوکراین در چارچوب رقابتهای لیگ اروپا، دو ضربه کاری به زانو او وارد شد، اما بنظر می رسد که به بازی روز یکشنبه برسد تا توپچی ها را در در جریان پنجمین برد متوالی تیم، یاری کند. 
 
امری در این باره گفت:
 
"در بازی دیشب دو ضربه شدید به زانوی توریرا وارد شد. و من بدلیل اینکه آسیب دیدگی او تشدید نشود،او را تعویض کردم. من امیدوارم که او مشکل خاصی نداشته باشد و بتواند برای بازی روز یکشنبه آماده باشد."
 
درعین حال، ریچاردلیسون، بهترین گلزن اورتون نیز پس از محرومیت سه جلسه ای بدلیل دریافت کارت قرمز مستقیم، در بازی فردا حاضر خواهد بود. او در دو بازی ابتدایی حضورش در  تیم اورتون 3 گل بثمر رسانده است و مارکو سیلوا، مربی پرتغالی اورتون بعد از باخت 3-1 مقابل وستهم در خانه بدون حضور ریچاردلیسون،از بازگشت او خوشحال است و می گوید:
 
"او بازیکن بسیار مهمی برا ما است. او شروع خوبی در تیم داشت و گلهای مهمی را برای ما بثمر رسانده است. برای ما خیلی مهم است که دوباره او را در دسترس داریم."
 
🔹اخبار دو تیم
 
امری در بازی پنج شنبه شب تیم آرسنال را با 8 تغییر راهی مصاف با ورسکلا فرستاده بود، اما از ترکیب اصلی تیم برای بازی فردا در مقابل اورتون استفاده خواهد کرد و چک، رمزی، اوزیل و لاکازت در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت.
 
سئاد کولاسیناچ( مصدومیت از ناحیه زانو)، لورن کوشیلنی ( مصدوم از ناحیه آشیل)، کارل جنکینسون ( مصدوم از ناحیه مچ پا) و اینزلی میتلند نایلز ( مصدوم از ناحیه پا) غایبان بازی فردا خواهند بود.
 
یری مینا مدافع جدید اورتون می تواند پس از گذراندن دوران مصدومیت در بازی فردا حضور داشته باشد. فیل جاگیلکا نیز می تواند تیم را همراهی کند ولی هفته آینده بطور حتم در ترکیب اورتون حضور خواهد داشت. آندره گومز( مصدومیت از ناحیه همسترینگ) و شیموس کلمن ( مصدومیت از ناحیه پا) غایبان قطعی اورتون در بازی فردا خواهند بود.
 
🔹پیش‌بینی پل مرسون
 
هفته گذشته اورتون نتیجه بدی را مقابل وستهم گرفت، آنها تا حدی به بن بست تاکتیکی خورده اندو آنها بازیهای زیادی را با بختپشت سر نگذاشته اند ولی بردهای زیادی هم نداشتند. من فکر میکنم آرسنال برای آنها حریف بسیار قوی و بزرگی است و عملکرد آنها مقابل وستهم در هفته گذشته نیز، موید آن است. اورتون بازیهای زیادی را با تساوی به پابان رسانده است ولی شانس زیادی را برای برد در بازی فردا برای آنها قائل نیستم.
 
🔴پیش بینی پل مرسون: 0-3 به سود آرسنال
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۶/۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون هواداری آرسنال
بازدید: ۱,۱۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰