loading
در حال بررسی درخواست شما
قانون "رشد در خانه" مصیبت بار است!
قانون "رشد در خانه" مصیبت بار است!

قانون "رشد در خانه" مصیبت بار است!

 

سرمربی آرسنال نگران است که هم بازیکنان و هم باشگاه ها از نتایج قوانین جدید متضرر شوند. نگرانی وی از این بابت است که ممکن است باشگاه های کوچک تر مجبور شوند بیش تر از توان خود هزینه کنند و برخی از بازیکنان بدون تیم باقی بمانند.

 

طبق این قوانین باشگاه ها مجبور هستند تا در فهرست خود نام 25 بازیکن را ثبت کنند که از این تعداد ، 17 بازیکن می توانند در خارج پرورش یافته باشند و بازیکنان زیر 21 سال نیازی نیست تا نامشان در این فهرست ثبت شود.

 

ونگر معتقد است که این قوانین ایده خوبی نیست : " من حامی آن نیستم. این قوانین در درجه اول تعداد زیادی از بازیکنان را بدون باشگاه می گذارد که این اولین نتیجه آن می باشد. در درجه دوم باعث می شود که باشگاه ها در اکثر اوقات در موقعیت ضعیفی قرار بگیرند."

 

ونگر افزود: " پیش از این ، زمانی که شما 25 بازیکن را در تیم داشتید ، هنگامی که یک بازیکن را می خریدید ، شما می دانستید که 26 بازیکن دارید ولی در حال حاضر شما باید یک بازیکن را از تیم خارج کنید. بنابراین اگر شما بازیکن با کیفیتی را در بازار نقل و انتقالات خریداری کنید مجبور هستید که از شر بازیکن دیگری خلاص شوید!"

 

وی در ادامه گفت: " شما پس از آن ، اطمینان ندارید که قادر به خرید بازیکن دیگری هستید یا خیر ، بنابراین من معتقدم که آن برای فوتبال و بازیکنان تصمیمی مصیبت بار خواهد بود و من از اینکه اتحادیه آن را پذیرفت کاملا شگفت زده ام. من اعتقاد دارم آن برای باشگاه ها نیز تصمیم بسیار بدی است."

 

ونگر خاطر نشان کرد: "به هر حال باشگاه های بزرگ 25 بازیکن سطح بالا دارند و شما با اتخاذ اینگونه تصمیمات ، قادر به متوقف ساختن آن نخواهید بود. زمانی که شما قبلا یک بازیکن را استخدام کرده اید و او مجبور است به باشگاه کوچکتری برود ، تنها دو حالت وجود دارد ، یا باشگاه کوچکتر مجبور از بیش از توان خود هزینه کند یا اینکه باشگاه بزرگ بخشی از مبلغ او را عهده دار شود. هر دو حالت راضی کننده نیست."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰