loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 وستهم 3 The Fa WSL
آرسنال 4 وستهم 3 The Fa WSL

آرسنال ۴ وستهم ۳ The Fa WSL

پس از اینکه آرسنال در دو بازی قبل با گل دیدارها ها را شروع میکرد این بار این حریف بود که موفق شد گل اول را بزند و کیت لانگهارست اولین گلزن این دیدار برای یاران وستهم بود.

 

این پیشتازی برای وستهمی ها فقط سه دقیقه به طول انجامید و دنیله ون د دنک در محوطه ی جریمه با شوتی دقیق بازی را به تساوی کشاند.

 

پس از گل دنیله باز هم لانگهارست به خوبی راه دروازه ی ما را باز کرد و در دقیقه ی 17 دومین گلش را برای وستهم به ثمر رساند. گلی که چند دقیقه بعد از سیو خوب پرومنین زده شد.

 

پس از این گل جردن نابز یک موقعیت خوب تک به تک را با ضربه ی بی رمقی که زد از دست داد و ما نتوانستیم از این فرصت خوب برای جبران گل خورده استفاده کنیم.

 

آرسنال باز هم به دروازه ی وستهم فشار آورد. توپچی ها تنها 4 دقیقه مانده به پایان نیمه ی نخست موفق به کسب یک کرنر شدند. اما میشل پشت این کرنر قرار گرفت و ارسال خوبی برای ون د دنک در محوطه ی جریمه داشت. دنیله از این فرصت به خوبی استفاده کرد و آرسنال در این دقیقه به گل دوم خود رسید و این دیدار در نیمه ی نخست با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

در نیمه ی دوم شواهد نشان میداد بازی سختی پیش روی هر دو تیم است. آرسنال و وستهم بر دروازه ی هم موقعیت هایی را ایجاد کردند. توپچی ها با میدیما در صدد گلزنی بودند اما در همین حین این ون د دنک بود که برای بار سوم دروازه ی وستهم را باز کرد و یک هت تریک را به نام خود ثبت کرد. دنیله با این گل به بیستمین گل خود با پیراهن آرسنال رسید.

 

دقایقی بعد پس از تعویض لوییز کویین و کتی مک کیب که با ورود لیسا اونز و بث مید همراه بود، کیم لیتل موفق شد چهارمین گل را روانه ی دروازه ی وستهم کند.

 

چهار دقیقه مانده به پایان بازی اینبار یک گل از کلر رفتری بازیکنسابق آرسنال هیجان دقایق انتهایی را دو چندان کرد. وستهم که نمیخواست به راحتی امتیازی از دست دهد سومین گلش را وارد دروازه ی پیرومنین کرد اما در نهایت این دیدار با نتیجه ی 4-3 به نفع آرسنال به پایان رسید.

 

WSL table

 

آرسنال با کسب این برد در صد جدول رده بندی سوپر لیگ بانوان باقی ماند و یکشنبه 14 اکتبر باید به مصاف حریف قدر خود چلسی برود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۰۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰