loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر و ادامه راه مربیگری !؟
آرسن ونگر و ادامه راه مربیگری !؟

آرسن ونگر و ادامه راه مربیگری !؟


آرسن ونگر می‌گوید که هنوز تصمیمی درمورد بازنشستگی نگرفته است، اما نمی‌داند که در آینده دوباره او را روی نیمکت تیمی خواهیم دید یا نه.

ونگر در گفت‌گو با Lest Republicain، در روز انجام یک بازی دوستانه برای بزرگداشت آلدو، پدر میشل پلاتینی، که به آرسن ونگر اولین شانس مربی‌گری را اعطا کرد، صحبت‌هایی در مورد آینده خود داشته است.

البته، طولی نکشید که مصاحبه‌کننده از ونگر بپرسد که آیا دلش برای مربی‌گری تنگ شده است یا نه. ونگر ۶۸ ساله هم پاسخ داد که عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در این زمینه ندارد.

او گفت: "صادقانه بگویم، در این لحظه، درموردش فکر نکرده‌ام. خودم را ملزم کرده بودم که تا چند ماه تصمیمی در این مورد نگیرم. پس آنقدر درموردش نگران نیستم. حتی فکرش را هم نمی‌کنم.

"من بازنشسته نشده‌ام. اگر می‌خواستم، مدت‌ها قبل انجامش داده بودم. من در اکتبر ۶۹ ساله خواهم شد."

وقتی از او پرسیده شد که آیا دوباره او را روی نیمکت مربی‌گری خواهیم دید، ونگر اصرار کرد که هنوز در این زمینه اطمینان ندارد، و تنها گفت: "نمی‌دانم، نمی‌دانم."

ناامیدکننده است اگر نتوانیم بار دیگر ونگر را روی نیمکت مربی‌گری ببینیم، اما از سوی دیگر شروع دوران دیگری بعد از ۲۲ سال فعالیت در آرسنال واقعا دشوار است.

هر اتفاقی بيافتد، باز هم ۲۲ سال حضور و ساخت استادیوم مجهز امارات در شمال لندن و تکرار قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر و کسب سه قهرمانی جام حذفی در مدت چهار سال، به نوعی غیر ممکن است.

به امید اینکه آرسن ونگر تصمیم درست را اتخاذ کند تا عشقش به فوتبال همچنان باقی بماند، بدون آنکه بار سنگین انتظارات روی دوش او باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Dailycannon
بازدید: ۱,۲۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰