loading
در حال بررسی درخواست شما
برای آنفیلد ایده دارم!
برای آنفیلد ایده دارم!

برای آنفیلد ایده دارم!

 

توپچی ها دو هفته دیگر با سفر به آنفیلد و رویارویی با لیورپول ، رقابت خود در لیگ برتر را آغاز خواهند کرد و ونگر پیش از این اعلام کرد که وی در جست و جوی مدافعی جدیدی است . همچنین وی هنوز در مورد دروازبان شماره یک آرسنال در این فصل تصمیم گیری نکرده است. با این وجود ونگر از هم اکنون در مورد چگونگی شروع کار در آنفیلد ایده ای را دارد.

 

وی در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: " امکان هر اتفاقی وجود دارد. من احتمالا 48 ساعت پیش از بازی ترکیب تیم را انتخاب خواهم کرد اما من از قبل ایده ای دارم."

 

ونگر افزود: "فردا فرصت مناسبی داریم تا دروازبان هایمان را مورد ارزیابی قرار دهیم. لیگ برتر از 14 آگوست آغاز خواهد شد بنابراین ما کمی فرصت بیشتری داریم ."

 

همچنین ونگر مجددا تکرار کرد که او به دنبال بازکنان جدیدی است اما وی در بازار نقل و انتقالات دو بازیکن را به طور زود هنگام به خدمت گرفت و در حال حاظر پیش بینی می شود که دیگر خریدهای وی در آخر فصل نقل و انتقالات انجام شود.

 

ونگر در این مورد گفت: "در این لحظه هنوز به دنبال تقویت تیم هستیم. اگر ما بازیکنان مناسبی را پیدا کنیم ، آن ها را جذب خواهیم کرد ولی نمی توانم به شما بگویم که در چه پستی خواهند بود."

 

وی افزود: " ما پیش از این شماک و کوشیلنی را جذب کردیم. همیشه دو دوره در نقل و انتقالات وجود دارد- خیلی زود و خیلی دیر. من همیشه خرید های خیلی زود را داشته ام و همینطور همیشه خرید های خیلی دیر را نیز داشته ام."

 

ونگر خاطر نشان کرد: " به طور کلی بازار نقل وانتقالات بسیار آرام است. باشگاه ها بسیار سخت پول پرداخت می کنند."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰