loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش‌بازی بازی هفته هفتم: آرسنال - واتفورد
پیش‌بازی بازی هفته هفتم: آرسنال - واتفورد

پیش‌بازی بازی هفته هفتم: آرسنال - واتفورد

هفته گذشته آرسنال موفق شد با نتیجه 2-0 اورتون را ببرد و چهارمین برد متوالی را در لیگ و تحت رهبری امری کسب کرد، در وسط هفته و در رقابتهای کارابائو کاپ، با برد مقابل برنتفورد پنجمین برد متوالی و با برد مقابل ورسکلا در لیگ اروپا ششمین برد متوالی را کسب کرد.حریف روز شنبه آرسنال، در حال حاضر در رتبه چهارم لیگ قرار دارد و آرسنال با برد در برابر آنها از آنها پیشی بگیرند. امری نیز میخواهد تا ادامه روند برد تیم، اعتماد بنفس بازیکنانش هرچه بیشتر، بالا برود.

امری در این باره می گوید:"هر بازی این شانس را به ما می دهد تا اعتماد به نفس بیشتری کسب کنیم. در عین حال هر بازی برای ما چالشی برای نشان دادن و پیاده کردن بهترین عملکردمان است. من فکرمیکنم بازیکنان ذهنیت خوبی پیدا کرده اند ولی هنوز نیاز به بهبود عملکرد داریم."

اخبار دو تیم
سوکراتیس پاپاستاپولوس که در بازی با اورتون، دچار کوفتگی ماهیچه پای راست شده بود ، به ترکیب تیم باز خواهد گشت.امیل اسمیت روه که از ناحیه ران پای راست دچار مصدومیت شده بود نیز برای بازی فردا حاضر خواهد بود اینزلی میتلند نایلز دچار شکستی جزئی استخوان نازک‌نی پای چپ شده بود،روند بهبودی او بخوبی طی می میشود. سابقا پیش بینی میشد که او تا ماه نوامبر نتواند به تمرینات باز گردد اما اکنون انتظار می‌رود در ابتدای اکتبر به تمرینات بازگردد. دینوس ماوروپانوس ( مصدومیت از ناحیه کشاله ران)، سئاد کولاسیناچ( مصدومیت از ناحیه زانو)، لورن کوشیلنی ( مصدوم از ناحیه آشیل)، کارل جنکینسون ( مصدوم از ناحیه مچ پا)، غایبان تیم آرسنال در بازی فردا خواهند بود.

درخواست فرجام خواهی کارت قرمزی که به مدافع این تیم، کاباسله در بازی با تاتنهام در رقابتهای کارابائو کاپ نشان داده شد، مورد پذیرش قرار گرفت و این مدافع در بازی فردا در دسترس خواهد بود.داریل یانمات مدافع واتفورد بدلیل مصدومیت از ناحیه زانو، شش هفته از میادین بدور خواهد بود و مارک ناوارو جانشین احتمالیاو خواهد بود. تروی دینی با وجود آسیب دیدگیش در بازی مقابل فولام، برای بازی فردا آماده خواهد بود.

🔹  پیش‌بینی پل مرسون
واتفورد اندکی بدلیل حذف در کارابائو کاپ مقابل تاتنهام در هفته گذشته، اندکی ناامید شد ولی در این فصل عملکرد خوبی داشته اند. اما آرسنال نیز کم کم روی دور افتاده است و من شانس پیروزی را به آرسنال میدهم

پیش بینی پل مرسون: 1-2 به سود آرسنال

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۳۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰