loading
در حال بررسی درخواست شما
میگوئل آلمیرون کیست ؟!
میگوئل آلمیرون کیست ؟!

میگوئل آلمیرون کیست ؟!

اخبار حاکی از آن است که اونای امری بدنبال تقویت تیم خود میباشد و برای جذب میگوئل آلمیرون، بازیکن تیم آتلانتا یونایتد آمریکا،پیشنهادی 15 میلیون پوندی ارائه کرده است تا او را در ژانویه جذب کنند. در این نوشتار تمام اطلاعاتی که برای شناخت کامل  این بازیکن 24 ساله لازم است را ارائه می دهیم.

🔹آمار میگوئل آلمیرون
🔻سن: 24
🔻پست: هافبک
🔻باشگاه: آتلانتا یونایتد
🔻ملیت: پاراگوئه ای
🔻تعداد بازی های ملی: 12

🔹او از کجا فوتبال را شروع کرد؟
او در شهر اسنسیون، پایتخت پاراگوئه بدنیا آمد و فوتبال خود را با بازی در تیم چرو پورتنو در سال 2008 شروع کرد. 5 سال بعد او اولین بازی خود را برای تیم اصلی چرو پورتنو در سطح اول فوتبال پاراگوئه با گلزنی آغاز کرد. چرو پورتنو در سال 2013 برنده بدون شکست لیگ کلاسورا پاراگوئه شد ولی آلمیرون تنها در شش بازی فرصت حضور یافت.  او در سال 2015، در جریان فتح جام آپرچونا توسط چرو پورتنو، 19 بار بازی کرد و 5 گل بثمر رساند و عملکرد خوب او در این فصل باعث پیشنهاد تیم لانوس آرژانتین برای جذب او گردید و او در سال 2016 یکی از ارکان لانوس برای فتح لیگ آرژانتین بود. پست تخصصی او، هافبک هجومی است.

🔹حضور در ام ال اس
او در ماه دسامبر 2016 با قراردادی به ارزش 6.1 میلیون پوند به تیم آتلانتا یونایتد آمریکا پیوست. او یکی از بازیکنان محوری این تیم بود و در اولین فصل حضورش در آمریکا، 9 گل بثمر رساند. اودر این فصل با به ثمر رساندن 12 گل و فراهم کردن 13 پاس گل، یکی از بازیکنان کلیدیی بوده که باعث شده تا آتلانتا در صدر جدول کنفرانس شرق فوتبال آمریکا بایستد.او اولین بازی ملی خود را برای پاراگوئه در سپتامبر 2015 انجام داد و تاکنون 12 بازی ملی انجام داده است.

🔹 سبک بازی
او بازیکنی است که می تواند در پستهای مختلف مانند، بال تجامی، بازیکن پشت مهاجم و یا حتی به عنوان مهاجم مرکزی و پست شماره 10 بازی کند. آمار نشانگر آن است که او بازیکن خلاقی است که در کنار توجه برای خلق موقعیت گل، نیم نگاهی هم به گلزنی دارد. اما مربی آتلانتا، خراردو مارتینز، درباره او می گوید: میگوئل به تیم کاملا متعهد است. او در تمام عملکردهای تیمی اعم از پرسینگ، بازپس گیری توپو شرکت در تاکتیک تیمی حضور پویا دارد. او بازیکنی است که در زمین لحظه ای از تلاش دست بر نمیدارد. او یک بازیکن شماره 10 عجیب است. زیرا او تمام ویژگی هایی که یک بازیکن پست شماره 10 باید داشته باشد را دارد ولی وقتی بدنبال توپ میرود بمانند یک هافبک دفاعی توپ گیری میکند.او بازیکنی است که لحظه ای از حرکت در بازی نمی ایستد، او در تمام صحنه های مهم بازی حضور دارد و در هر شرایطی بدنبال باز پس گیری توپ است.او در جای جای زمین فوتبال دیده می شود.

🔹چه تیم هایی بدنبال جذب او هستند؟
تیم های وستهم و نیوکاسل انگلیس و اینتر میلان ایتالیا، در تابستان گذشته بدنبال جذب او بودند ولی اکنون اخبار از نزدیک بودن آلمیرون به آرسنال می گویند. آلمیرون در ماه جولای در گفتگو با ای اس پی ان گفت: هدف من همیشه رفتن به فوتبال اروپا بوده است. جای خاصی را در ذهن ندارم. من لیگ برتر انگلستان را دوست دارم زیرا آنها سبک زیبا و رقابتیی از فوتبال را به نمایش می گذارند."

🔹نقش او در ترکیب آرسنال چه می تواند باشد؟
بنا بر اخبار منابع موثق خبرگزاری اسکای، با اتمام و به شکست خوردن مذاکرات تمدید قرارداد باشگاه با آرون رمزی،آرسنال در ماه ژانویه بدنبال جذب یک هافبک جدید خواهد بود. رمزی تا پایان این فصل با آرسنال قرارداد دارد و در ماه ژانویه حتی می تواند با امضای پیش قرارداد با تیمی جدید، بصورت رایگان از آرسنال جدا شود ولی آرسنال می خواهد با فروش او سود خوبی را کسب کند و خلا حضور او را با جذب بازیکنی جدید پر کند.

امری بخوبی به پست تخصصی و قابلیتهای آلمیرون اشراف دارد. آلمیرون در آتلانتا در پست پشت مهاجم بازی می کند و میتواند جانشین مناسبی برای رمزی باشد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۲,۱۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰