loading
در حال بررسی درخواست شما
کیون و تعریف و تمجید از توریرا
کیون و تعریف و تمجید از توریرا

کیون و تعریف و تمجید از توریرا

مارتین کیون اسطوره‌ی آرسنال و کارشناس شبکه بی‌تی ‌اسپرت معتقد است کیفیت توریرا باعث شده است گرانیت ژاکا بتواند توانایی‌های واقعی خود را به عرضه ظهور بگذارد.
لوکاس توریرا که تابستان با قراردادی ۲۶ میلیون پوند از سمپدوریا به توپچی‌ها پیوست، نتوانست تا قبل از پیروزی دو بر صفر مقابل اورتون راهی به ترکیب اصلی آرسنال پیدا کند، اما از آن موقع در دو بازی متوالی است که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

بسیاری از هواداران آرسنال بر این باور هستند که لوکاس توریرا بازیکنی است که سال‌ها حلقه مفقود شده‌ی ترکیب آرسنال بوده است، گرانيت ژاکا بارها به دلیل نمایش‌های ضعیفش برای آرسنال مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است، اما مارتین کیون دلیل این نمایش‌های ضعیف را عدم تناسب سبک بازی و نقش او در ترکیب تیم آرسنال می‌داند.

مارتین کیون اسطوره‌ی آرسنال در مورد لوکاس توریرا در دیدار فولام گفت:"لوکاس توریرا بسیار محکم و پر قدرت بازی می‌کند، او به خوبی بازیکنان آرسنال را پوشش می دهد و فضای زیادی در اختیار آنها قرار می‌دهد، توریرا دقیقاً در فضایی بازی می‌کند که آرسنال به آن بسیار نیاز دارد، اگر تیم شما از عقب به جلو فشار بیاورد برای هافبک‌های تیم بازی کردن آسان‌تر می‌شود، با حضور لوکاس توریرا، گرانيت ژاکا می‌تواند صاحب توپ شود و مقداری از توانی‌های خودش را نشان دهد.

هواداران از اینکه ژاکا نمی‌تواند تکل بزند انتقاد می‌کنند، اما حالا لوکاس توریرا می‌تواند این مسئولیت را عهده‌دار شود، لوکاس بازیکنی است که وجودش در ترکیب باعث پیشرفت بازی بازیکنان در زمین می شود او دقیقاً یکی از حلقه های گمشده‌ی آرسنال در ترکیب خود بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Express
بازدید: ۶۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰