loading
در حال بررسی درخواست شما
نیکولاس پپه هدف ۳۰ میلیون یورویی آرسنال
نیکولاس پپه هدف ۳۰ میلیون یورویی آرسنال

نیکولاس پپه هدف ۳۰ میلیون یورویی آرسنال

سرمربی لیل کریستوف گالتی سبک بازی نیکولاس پپه را بسیار شبیه به پیر امریک اوبامیانگ می‌داند، تیم های بسیاری از جمله بایرن مونیخ، بارسلونا، منچستر یونایتد و آرسنال به دنبال این وینگر جوان باشگاه لیل هستند.

گالتی سرمربی باشگاه لیل در ابتدای ماه جاری در مصاحبه‌ای این بازیکن جوان بیست و سه‌ ساله را غیرقابل فروش اعلام کرده است و از تمایل خود برای حفظ او، حداقل تا پایان فصل گفته است. نیکولاس پپه در جریان پیروزی سه بر یک تیم خود در مقابل باشگاه سن‌اتین ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، عملکردی که تمجید سرمربی تیمش را در پی داشت.

کریستوف گالتی که زمانی در باشگاه سن‌اتین سرمربی اوبامیانگ بود در گفتگو با لو۱۰ اسپرت در مورد وضعیت نیکولاس پپه گفت: چند باشگاه بعد از پایان نقل و انتقالات با ما تماس گرفتند تا جویای وضعیت او شوند، اما باید بگویم نیکولاس غیرقابل فروش است، رئیس باشگاه نیز می‌خواهد تا انتهای فصل او را حفظ کند و خود نیکلاس هم خواستار حضور در تیم تا پایان فصل است."

بر اساس برخی گزارش‌های موثق مسئولان آرسنال با مدیر برنامه‌های این بازیکن تماس گرفته‌اند و خواستار جذب نیکولاس پپه هستند، اما نشریه تله‌فوت مدعی شده است منچستر یونایتد نیز به جمع مشتریان این بازیکن اضافه شده است و استعدادیاب‌های خود را فرستاده است تا از نزدیک شاهد عملکرد وی باشند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۲,۶۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰