loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری آنری مربی تیم موناکو فرانسه شد
تیری آنری مربی تیم موناکو فرانسه شد

تیری آنری مربی تیم موناکو فرانسه شد

 
 
باشگاه موناکو اعلام کرد که تیری آنری بطور رسمی برای مدت سه فصل ( تا ژوئن 2021) سرمربی تیم شده است.
 
تیری آنری 41 ساله، روز دوشنبه آینده رسما هدایت تیم را برعهده میگیرد . او همراه با ژائو کارلوس والادو ترالائو، مربی تیم زیر 23 سال بنفیکا و پاتریک آمپادو، مربی تیم آکادمی آرسنال کادر مربیگری موناکو را تشکیل خواهند داد.
 
آنری مهاجم سابق موناکو بود که در طی سال 1993 تا 1999، در 141 بازی برای این تیم 28 گل بثمر رسانده بود. در سال 98 درست یکسال پس از قهرمانی تیم موناکو در فرانسه، همراه با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 98 شد. قهرمانی یورو 2000، دو قهرمانی در لیگ انگلیس (2002،2004)، قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا (2009)، دو قهرمانی لیگ اسپانیا (2009،2010)، کارنامه سرشار از افتخار دوران بازیگری تیری آنری بوده است. 
 
او دوران پر افتخاری بعنوان بازیکن در تیمهای آرسنال، بارسلونا و نیویورک ردبولز را پشت سر گذاشته است و اخیرا نیز دوره موفقی را به عنوان مربی در تیم ملی بلژیک گذرانده است. او در کادر سرمربی روبرتو مارتینز، از سال 2016 در تیم ملی بلژیک، حضور داشته است و نقش مهمی در رقم خوردن رتبه تاریخی سومی تیم ملی بلژیک در جام حهانی گذشته، ایفا کرده است.
 
ودیم واسیلیف، مدیر باشگاه موناکو و مدیر اجرایی باشگاه، در این باره می گوید:علم او درباره فوتبال، شور و اشتیاقش برای بازی، استاندارد بالا و تعهد او به باشگاه ما باعث شد تا ما او را انتخاب کنیم. تیری هم از وظیفه خود در مقابل شرایط موجود آشنا است و هم بسیار مشتاق است تا کار جدید خود را آغاز کند. او می تواند روی اطمینان و پشتیابی ما برای ایجاد یک تحول و پویایی نو در تیم حساب کند و این ماموریت را بخوبی انجام دهد."
 
تیری آنری در این گفت: در ابتدا باید از باشگاه موناکو تشکر کنم که به من اعتماد کردند و به من این فرصت را دادند تا مربی تیم این باشگاه بشوم که بسیار برای من اتفاق ویژه ای است. من بسیار خوشحالم که به موناکو بازگشتم و بسیار مشتاق هستم تا با چالشهای روبرو، مواجه شوم. من بی صبرانه مشتاق هستم تا بازیکنان تیم را ببینم و کار را با آنها شروع کنم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : asmonaco.com
بازدید: ۲,۰۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰