loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 5 چلسی 0 The FA WSL
آرسنال 5 چلسی 0 The FA WSL

آرسنال ۵ چلسی ۰ The FA WSL

بانوان آرسنال با نمایش خیره کننده و پیروزی 5-0 مقابل چلسی در کینگزمیدو به چهارمین برد خود از چهار بازی لیگ دست یافتند.

 

ابتدا تیم میزبان کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه چهارم اولین موقعیت جدی این دیدار روی حرکت فران کربی ایجاد شد. کربی توپ را برای آدلینا اینگمن در محوطه جریمه ارسال کرد، اما سیو به موقع پائولین پیرومنین دروازه توپچی ها را بسته نگه داشت. دقایقی بعد، ویویان میدیما شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد و پس از او اینگمن از زاویه ای بسته دروازه آرسنال را هدف گرفت، اما حرکت او به جز کرنر نتیجه ای در پی نداشت.

 

در ادامه آرسنالی ها کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 21، با خطای اینگمن روی اما میشل در محوطه جریمه، توپچی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. کیم لیتل پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد تا آرسنال 1-0 از تیم همشهری خود پیش بیفتد.

 

آبی های لندن برای باز پس گیری مالکیت تلاش می کردند اما در مقابل این بانوان آرسنال بودند که فضای لازم برای ضد حمله را به دست آوردند. کیم لیتل دفاع چلسی را در هم شکست و ویویان میدیما را در موقعیت گل قرار داد تا این مهاجم هلندی دومین گل تیم مهمان را روانه دروازه کارلی تلفورد کند.

 

در آغاز نیمه دوم لیا ویلیامسون با یک تکل خیره کننده مانع گلزنی درو اسپنس شد و در ادامه جردن نابز به زیبایی هرچه تمام تر سومین گل توپچی ها را به ثمر رساند. در عرض کمتر از پنج دقیقه، میدیما روی پاس بث مید دومین گل خودش و چهارمین گل توپچی ها درون دروازه تیم میزبان جای داد. فشار آرسنال همچنان تداوم یافت و باز هم بث مید پایه گذار گل پنجم تیمش شد تا جردن نابز برای دومین بار در این دیدار موفق به گلزنی شود.

 

در لحظات پایانی این دیدار، بانوان چلسی به دنبال راهی برای گذشتن از سد دفاع رقیب دیرینه خود بودند، اما در پایان این آرسنال بود که قهرمان فصل پیش لیگ انگلیس را در خانه اش به زانو در آورد و اولین شکست خانگی آن ها از ماه می 2016 را رقم زد.

 

با این پیروزی ارزشمند، بانوان آرسنال همچنان با اقتدار در صدر جدول لیگ جای دارند. توپچی ها یکشنبه، 21 اکتبر در میدوپارک میزبان ردینگ خواهند بود.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۲
به قلم Bahar
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۸۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰