loading
در حال بررسی درخواست شما
بررسی شایعات نقل و انتقالات در اطراف آرسنال
بررسی شایعات نقل و انتقالات در اطراف آرسنال

بررسی شایعات نقل و انتقالات در اطراف آرسنال

آرسنال در پی به خدمت گیری دو تن از مستعدترین بازیکنان جوان اروپا، اسماعیل سار از تیم رن و کای هاوارتز از بایر لورکوزن است، اسون میسلینتات که عهده‌دار مسئولیت نقل و انتقالات باشگاه آرسنال است، سار و هاوارتز را جهت تقویت این تیم زیر نظر دارد.

اسماعیل سار بیست ساله در فصل جاری ۱۰ بازی برای رن به میدان رفته است و موفق به زدن سه گل نیز برای این تیم شده است، تیم رن امید دارد با ادامه درخشش این بازیکن ظرف یک سال آینده با مبلغ مناسبی او را به فروش برساند.

کای هاوارتز در حالی‌که تنها نوزده سال سن دارد پنجاه مرتبه برای لورکوزن به میدان رفته است و به تیم ملی آلمان نیز دعوت شده است، هاوارتز در عرصه گلزنی از اسماعیل سار موفق‌تر نشان داده است و با تعداد بازی یکسان چهار مرتبه دروازه حریفان لورکوزن را گشوده است و از این نظر با رکورد فصل قبل خود برابری می‌کند.

سه گل از این تعداد در رقابت‌های لیگ اروپا به ثمر رسیده است و به لورکوزن کمک کرده است تا دیدار مقابل لودوگورتس و آئک لارناکا پیروز از میدان خارج شود، هاوارتز سپتامبر امسال در نخستین دیدار ملی خود برابر پرو به میدان رفت و در دقایق واپسین بازی جایگزین تیمو ورنر در ترکیب تیم ملی آلمان شد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Mirror
بازدید: ۱,۱۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰