loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت : هواداران فرانسوی هیجان بیشتری دارند
لاکازت : هواداران فرانسوی هیجان بیشتری دارند

لاکازت : هواداران فرانسوی هیجان بیشتری دارند

ستاره آرسنال، الکساندر لاکازت درباره تفاوتهای فضای استادیوم ها در لیگ فرانسه و لیگ برتر انگلیس می گوید.
 
ستاره تیم آرسنال، که دومین فصل حضور کامل خود را در لیگ برتر می گذارند،لاکازت ، بعد از یک دوره مذاکرات طولانی بین دو باشگاه آرسنال و لیون، در نهایت به آرسنال آمد.
 
این بازیکن 27 ساله در همین مدت توانسته اقبال هواداران تیم را نسبت به خود جلب کند اما او می گوید که جو هواداری و فضای استادیوم های لیگ فرانسه، چیزی است که حسرت از دست دادنش را می خورد. او به لا پراگرس فرانسه گفت:من دلتنگ جو هواداری لیگ 1 فرانسه هستم. در انگلیس، هواداران بیشتر بیننده بازی هستند تا اینکه از تیم حمایت کنند. در فرانسه جو هواداری بهتری در استادیوم ها وجود دارد."
 
بعد از شروع نچندان خوشایند تیم در این فصل با دو باخت متوالی، آرسنال 6 بازی متوالی را در لیگ برنده شد. لاکازت نیز در حال سپری کردن فرم خوب خود است و در سه بازی اخیر، سه گل بثمر رسانده است. او نقش مهمی در جریان پیروزی 5-1 تیم مقابل فولام، پیش از تعطیلات بازیهای ملی، داشت. در حالیکه بسیاری از ستاره های آرسنال به تیم های ملی خود فراخوانده شده بودند. لاکازت توسط دشان به تیم ملی فرانسه دعوت نشد و در لندن به تمریناش ادامه داد.
 
آرسنال، دوشنبه شب آینده در ورزشگاه امارات، میزبان لسترسیتی میباشد. در صورت برتری آرسنال و امتیاز از دست دادن لیورپول، منچسترسیتی و یا چلسی، آرسنال برای اولین بار در این فصل به جمع سه تیم برتر لیگ میپیوندد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۹۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰