loading
در حال بررسی درخواست شما
رمزی راه ون‌پرسی را میرود ؟!
رمزی راه ون‌پرسی را میرود ؟!

رمزی راه ون‌پرسی را میرود ؟!

با نزدیک شدن موعد پایان قرارداد رمزی، وی ممکن است به یکی از رقبای لیگ برتری آرسنال بپیوندد، و یک داستان تکراری برای آرسنال رقم بخورد.
 
منچستر یونایتد یکی از اصلی‌ترین مشتریان آرون رمزی آماده امضای قرارداد با این هافبک ولزی آرسنال در تابستان آینده است، چلسی نیز شرایط رمزی را زیر نظر دارد و آماده است در صورتی که رمزی قصد ترک آرسنال به صورت رایگان را داشته باشد با این بازیکن قرارداد ببندد. 
 
پس از رد پیشنهاد چهار ساله آرسنال توسط رمزی، مذاکرات میان توپچی‌های لندن و این بازیکن خاتمه یافته است و باشگاه پیشنهاد خود را پس گرفته است، این شرایط چلسی و منچستر یونایتد بر آن داشته است تا از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بکنند و یکی از باکیفیت‌ترین هافبک‌های جزیره را از رقیب خود بربایند.
 
طبق گزارش ESPN آرون رمزی نیز مشکلی با حضور در رقبای لیگ برتری آرسنال ندارد و گفته می‌شود وی به زمان نیاز دارد تا تمام گزینه‌های خود را مورد بررسی قرار دهد، ولی آماده ماندن در لیگ جزیره است، در این میان به نظر می‌رسد لیورپول علاقه‌ای به امضای قرارداد با هافبک ولزی آرسنال ندارد، یوونتوس و میلان از دیگر مشتریان رمزی بیست و هفت ساله هستند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Daily Star
بازدید: ۱,۲۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰