loading
در حال بررسی درخواست شما
به سبک خودمان بردیم...من خوشحالم
به سبک خودمان بردیم...من خوشحالم

به سبک خودمان بردیم...من خوشحالم

صحبت های مونتمورو پس از پیروزی پر گل در دربی لندن 
 
در مورد ارزیابی کلی بازی...
 
سخت است بگویم چون فکر نمیکردم فوتبال انقدر باشکوه باشد اما شما در این دربی و این بازی این مسئله را پذیرفتید. آنها در دقایق نخست نیمه ی اول خیلی خوب بودند و موقعیت هایی را نیز داشتند و ممکن بود شانس گلزنی داشته باشند. بعد از آن ما موفق شدیم بازی را در دست بگیریم. بازی را کنترل کردیم و فرصت هایی را ایجاد کردیم و توانستیم از آن شکاف هایی که مطلع بودیم استفاده کنیم روی آن کار کردیم و از ان بهره برداری کردیم. 
 
 
در مورد شروع آرام تیمش ...
من همچنان میگویم که چلسی تیم قدرتمندیست و اگر فرصتی برای گلزنی به دست آورد برای ما مشکل ایجاد خواهد کرد. این از جمله اتفاقاتی است که در طول بازی اتفاق می افتد . دقایقی از بازی دست آنها بود و در نهایت ما فرصت های بیشتری داشتیم که توانستیم از آنها استفاده کنیم و نتایج بیشتری گرفتیم. ام این یک بازی است. لحظاتی است و اینکه شما چگونه در لحظات واکنش نشان میدهید و همانطور که گفتم آنها تیم خوبی داشتند و ما از شانس هایمان استفاده کردیم.
 
 
در مورد  استفاده از تعداد زیاد بازیکنان مقابل بازیکنان چلسی...
در چنین بازی هایی همیشه این اتفاق رخ میدهد. زیرا آنها  با بازیکنان زیادی فشار می آوردند و با پنج یا شش بازیکن حمله میکردند بنابراین ما باید هوشیارتر میبودیم و در حفظ توپ محتاطانه تر عمل میکردیم ما باید مستقیم بازی میکردیم و این جواب داد.
 
 
در مورد اینکه در نهایت چلسی را شکست دادید...
خیلی خوب است. مخصوصا که تیمی را شکست دهید که مدت های مدیدیست شکست نخورده است و شما خارج از خانه بازی میکنید و این کار را فقط با بخش کوچکی از سبک بازیتان انجام می دهید. من خیلی خوشحالم.
 
 
در مورد اینکه 5 گل به چلسی زدید ! تیمی که از فصل گذشته تاکنون تنها 13 گل خورده ....
آنها با تعداد زیادی از بازیکنانشان حمله میکردند و عقب را رها میکردند پس ما فکر کردیم که میتوانیم با هوشیاری و فشاری محتاطانه و کاهش ریسک ، فضای مورد نیازمان را در دفاع پیدا کنیم.
 
در مورد تکل های خیره کننده ی لیا ویلیامسون
لحظاتی از بازی بود. در عین حال میتوانست شانسی باشد که آنها را با خطر مواجه کند و آنها توانستند دفاع کنند. سه یا چهار موقعیت وجود داشت که میتوانست تاثیر بزرگی در بازی داشته باشد و سرنوشت بازی را عوض کند ، این کیفیت سطح بالای فوتبال است. چیزی که ما برای آن اینجا هستیم و برای نمایش دادن به هواداران هم خوب است.
 
در مورد هوادارانی که در مورد چالشی که در صدرجدول  وجود دارد فکر میکنند...
هنوز زود است. ما یک بازی بزرگ در هفته ی آینده با ردینگ داریم و آنها تیم خیلی خوبی دارند پس تمرکز ما باید بر آن باشد و مطمئن باشیم که برای این دیدار آماده ایم.
 
در مورد اینکه قهرمانی در پیش فصل شما را برای بازی با چلسی آماده کرد...
کاملا همینطور است. چلسی یکی از بهترین تیمهای اروپاست. آنها تیم خیلی خوبی هستند اما این را امروز هم به معرض نمایش گذاشتند اما من انتظار دارم آنها بزرگتر و بهتر شوند
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰