loading
در حال بررسی درخواست شما
مرد بزرگ در آرسنال خواهد ماند
مرد بزرگ در آرسنال خواهد ماند

مرد بزرگ در آرسنال خواهد ماند

جو مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال خوشبختانه قرارداد بلند مدتی را با توپچی ها به امضا رساند.

 

آرسنال با جو 27 بار به میدان رفته و 21 پیروزی به دست آورده است. آرسنال همچنین شروع پرقدرتی در فصل جدید لیگ برتر داشته و هر 6 بازی اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته و با 33 گل زده در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

 

Joe Montemurro's record

 

سرپرست تیم آرسنال در اینباره گفت: "جو رکورد خیره کننده ای در عرصه ی مربیگری دارد و از نوامبر که به مع ما پیوسته تاثیر خیلی خوبی روی تیم داشته است. از اینکه با او قرارداد بلند مدتی امضا کردیم بسیار خوشنودی و منتظر ادامه ی همکاری با او رسیدن به موفقیت های آتی هستیم ."

 

جو مونتمورو پس از امضای قرارداد در مصاحبه ای گفت: " از اینکه قرارداد بلند مدت را با آرسنال امضا کردم مفتخرم. امسال خیلی تلاش کردیم تا بتوانیم ویژگی های تاریخی تیم را تقویت کنیم و پیگیر سبک جذاب فوتبال باشیم. خوشحالیم که نتایج اخیر در فصل جدید منعکس کننده ی این تلاش بوده است."

 

"من با تعدادی از بازیکنان بزرگ زنان ، در سطح جهانی و همچنین حمایت والای همکاران سطح بالایم  کار میکنم. ما حمایتی فوق العاده از باشگاه بزرگ آرسنال داریم و از اینکه این کار را ادامه میدهم بسیار هیجانزده هستم. احساس میکنم که در خانه هستم. ما یک خانواده ی بزرگ هستیم." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰