loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت های مونتمورو پس از امضای قرارداد بلند مدت...
صحبت های مونتمورو پس از امضای قرارداد بلند مدت...

صحبت های مونتمورو پس از امضای قرارداد بلند مدت...

مونتمورو سرمربی تیم بانوان  پس از تمدید قراردادش با آرسنال گفت: " از نظر باشگاه ، من فردی هستم که تیم را به سطحی بالاتر خواهد برد. این افتخار بزرگیست و متاسفانه شما باید مرا برای مدتی زیاد تحمل کنید!!!"

 

" من بسیار خوشحال هستم و در ادامه باید بگویم که  یک فرد ویژه هستم که برای مدت طولانی قرار است اینجا ماندگار شوم. بنابراین این ثبات چیزیست که من به خاطر آن پیشرفت کردم و و این خیلی خوب است که این فرصت به من داده شد."

 

"فکر میکنم با تیم بانوان یک پروسه ی هیجان انگیزی را شروع کردیم. باید کمی از آن ویژگی های بنیادین باشگاه آرسنال را به تیم بازگردانیم و این چیزیست که من پیشتر نیز در مورد حرف زده بودم."

 

" من همیشه فکر میکردم که این تیم خیلی ضعیف است وفکر میکردم که همین تیم قادر به انجام کارهای بزرگ در همین غالب فعلی هست. وقتی که تیم به من رسید چیزها را سر جای خودش گذاشتیم و صادقانه بگویم از اینکه زودتر از انتظاری که داشتیم به نتیجه ی خوبی رسیدیم لذت بردیم. "

 

" اما این مرا متعجب نکرد و دانستن روشی که بازیکنان کار میکنند و نگرشی که از خود در تمرینات نشان میدهند و راهی که ما میخواهیم در هنگام بازی بروند مسئله را جالبتر میکند زیرا آنها واقعا از کار بزرگی که انجام میدهند به خوبی استفاده میبرند."

 

undefined

 

همچنین مونتمورو در دیگر مصاحبه ای که دیروز با سایت رسمی آرسنال داشت گفت:

"تیم ما واقعا در سطح بالاتر قرار گرفته است. ما راحت تر با تیم های انگلیسی و همچنین تیم های دیگر اروپایی بازی میکنیم."

 

"بازی هایی هست که واقعا فکر میکنیم این فرصت را داریم که برای شکست مقتدرانه ی حریف به میدان خواهیم رفت. هر روز و هر بازی این ذهنیت را داشتن به منزله ی ورود به سطحی بالاتر است. با این راهی که پشت سر گذاشته ایم و به زودی دستاوردهایی هم خواهیم داشت ، من فکر میکنم که ما میتوانیم به سطوح بالایی دست یابیم."

 

" آیا برخی مشکلات کوچک وجود دارد؟ قطعا . اما شما نیاز به آنها دارید تا خود را چک کنید و در مسیر درست نگه دارید."

 

" من واقعا علاقمندم که کارهای بزرگی انجام دهم و آن را به مرحله ی بعدی برسانم. داشتن فرصتی برای انجام آن و حالا داشتن فرصتی برای آن خیلی هیجان انگیز است." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰