loading
در حال بررسی درخواست شما
نظرات مرسون در مورد قرارداد جدید رمزی
نظرات مرسون در مورد قرارداد جدید رمزی

نظرات مرسون در مورد قرارداد جدید رمزی

آرون رمزی ستاره ۲۷ ساله‌ی ولزی آرسنال، به نظر می‌رسد که در تابستان آینده به صورت بازیکن آزاد، از آرسنال جدا خواهد شد و به گفته سان، مارکو سیلوا سرمربی اورتون، به شدت به دنبال جذب او می‌باشد.

قرارداد رمزی با باشگاه آرسنال در تابستان ۲۰۱۹ به پایان می رسد و به نظر می رسد که او مبلغ ۱۵ میلیون پوند را در هنگام عقد قرارداد جدید درخواست کرده است و اورتون می خواهد به او قراردادی ۵ ساله پیشنهاد کند و بازی او در پست تخصصی خودش را تضمین می کند.
پل مرسون معتقد است که آرسنال از رفتن رمزی خشنود می‌شود، زیرا آنها می‌توانند با صرف همین هزینه، بازیکن با ارزش‌تری را جذب کنند.

پل مرسون در گفتگو با تاک اسپورت گفت:به نظر می رسد که مربی اینگونه گفته است: من می‌توانم بازیکن بهتری پیدا کنم. قرارداد روی میز بود و ناگهان آرسنال آن را پس گرفت، به نظر می‌رسد که سرمربی گفته است، 'یک لحظه دست نگه دارید، من به او چنین مبلغی را نمی‌دهم، من با این مبلغ می توانم بازیکن بهتری را جذب کنم.

اما پرداخت حقوق هفتگی ۲۰۰ هزار پوندی، بسیار کمتر از خرید یک بازیکن ۴۰ میلیون پوندی و پرداخت حقوق هفتگی ۱۳۰ هزار پوندی به او، برای باشگاه خرج بر می‌دارد.
این شیوه‌ی مدیریت سال‌های اخیر آرسنال شده است، چرا باید اجازه داد تا قرارداد بازیکنان باکیفیتی مانند رمزی، اینگونه به اتمام برسد؟! آنها بارها این کار را تکرار کرده اند، زمانی که من در آرسنال بودم، وقتی ۱۸ ماه یا ۲ سال از قرارداد شما باقی مانده بود، به باشگاه فراخوانده می‌شدید تا قرارداد شما تمدید شود، قرارداد من هیچ وقت به کمتر از ۱۸ ماه نرسید، اما اکنون به نظر می‌رسد که رویکرد تیم کاملا عوض شده است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : TeamTalk
بازدید: ۸۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰