loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط فابرگاس میتواند همه چیز را روشن کند
فقط فابرگاس میتواند همه چیز را روشن کند

فقط فابرگاس میتواند همه چیز را روشن کند

- در مورد اینکه آیا به اهدافی که مد نظرش بوده رسیده یا خیر...
"کاملا، آزمون بسیار خوبی برای ما بود. ما از تمرینات سخت و پرفشار پیش فصل باز گشته ایم و شما میتوانستید ببینید که بعضی از ساق ها به خوبی استراحت نکرده و ریکاوری نشده بودند. ولی قسمت خوب بازی، آزمونی بود که برای بازیکنانی که تازه به تیم آورده ایم، بازیکنان جوان و در مجموع کل تیم وجود داشت."

- در مورد اولین بازی مروان شماک در ورزشگاه امارات...
"اولین بازیش (در امارات) بسیار خوب بود. او شخصیت و هوش بالایی را به نمایش گذاشت و باور دارم که او و کاسینی بسیار خوب کار کردند."

- در مورد اینکه آیا دو بازیکن جدید در قالب "آرسنال" قرار گرفته اند یا خیر...
"در جلو زمین به بازیکنی نیاز داریم که بتواند برای تیم بازی کند، به سختی تلاش کند و در موقعیت های مختلف جواب بدهد. در عقب زمین به بازیکنی نیاز داریم که آرامش داشته باشد، بتواند بازی سازی را از دفاع شروع کند و بازی خوانی خوبی داشته باشد. مطمئنا این اولین بازی بود ولی وضعیت آنها در تمرینات بسیار خوب است و میتوانند پیشرفت کنند."

- در مورد وضعیت دروازبانی...
"آلمونیا فردا به میدان خواهد رفت. فابیانسکی امروز خوب کار کرد، نمیتوان او را به خاطر گل مقصر دانست و او همه چیز را به خوبی انجام داد. فقط در زمان ضربات آزاد صحبت کافی (میان دروازبان و دفاع) وجود نداشت(که به گل منجر شد). از خارج زمین اینطور به نظر میرسید که کسی برای نظم دهی صحبت نمیکند و این کمی به دروازبان باز میگردد. ولی در مجموع او بازی خوبی را سپری کرد."

- در مورد اینکه پنج بازیکن عقب زمین با هم هماهنگ نیستند...
"این موضوع باعث نگرانی است، زیرا میخواهیم در دفاع محکم باشیم. 6 بازیکنی که امروز در این پست ها به میدان رفتند در کارهای دفاعی بسیار محکم به نظر میرسیدند. زمانی که میگویم باعث نگرانی است، زمانی است که عدم همکاری در هنگام ضربات آزاد وجود دارد، نه عدم کیفیت.

- در مورد ادامه پیدا کردن شایعات پیرامون مارک شوارزر...
"موارد زیادی در فوتبال وجود دارد که من مسئول آنها نیستم و شایعات نیز یکی از همان موارد است."

- در مورد عملکرد امانوئل فریمپونگ و جک ویلشر...
"این موضوع که امروز دو جوان 18 ساله در میدان به خوبی در مقابل بازیکنان با تجربه مبارزه کردند برای آرسنال بسیار مثبت است. مطمئنا گاهی با کمبود تجربه مواجه اند ولی هر دوی آنها با کیفیت هستند و جنگنده. آنها از هیچکس نمیترسند، پایشان را در مبارزه ها درگیر میکنند در جای مناسب و در مسیر مناسب درگیر میکنند."

- در مورد اینکه آیا دوباره ویلشر را قرض خوهد داد یا خیر...
"فکر میکنم او را نگه خواهم داشت. او در بولتون بوده و آنها میخواهند که دوباره او را داشته باشند و مطمئنم اگر بخواهم این کار را انجام دهم، میتوانم باشگاه های مورد نظر را پیدا کنم. بسیار سخت است که بگویم او چه تعداد بازی انجام خواهد داد، زیرا این موضوع به مصدومیت ها بستگی دارد، و این همان چیزی است که شما نمیتوانید پیش بینی کنید. از طرفی هم شما نمیخواهید تا بازیکنتان در پست خاصی محدود شود. او میتواند در میانه میدان، پشت مهاجمین و در عقب زمین به میدان برود که این بسیار جالب است. او باید در تعدادی بازی به میدان برود."

- در مورد ترکیب سلتیک در بازی فردا...
"انتظار ندارم تا آنها با 11 مرد برترشان به بازی بیایند زیرا هفته بعد بازی سختی در انتخابی لیگ قهرمانان خواهند داشت. برای آنها بسیار سخت خواهد بود ولی باید به میدان بروند. با این وجود این موضوع در چینش تیم من تاثیری نخواهد داشت. باید فردا با بخش پزشکی تیم صحبت کنم و احتمالا به چند نفر استراحت خواهم داد ولی قویترین تیم ممکن را به میدان خواهم فرستاد."

- در مورد روند ریکاوری آرون رمزی...
"هفته پیش به میزان بسیار کمی آهسته دویدن را آغاز کرده ولی هنوز کار با توپی وجود ندارد. در آینده نزدیک آماده نخواهد بود، او برای بازی در این فصل آماده خواهد شد ولی اگر در ماه نوامبر آماده شود، به خوبی از پس آن برآمده ست. بیایید از امروز برای سه ماه دیگر در نظر بگیریم."

- در مورد اخبار ملاقاتی که با سس فابرگاس خواهد داشت...
"نمیتوانم آن را تایید کنم و یا رد کنم. در شش ماه گذشته، این داستان کار را کمی سخت کرده. در حال حاضر موضوعی که مهم است، این است که زمانی که سس بازگردد، همه او را خواهند دید. برای من، چیز اضافه دیگری وجود ندارد. صحبت با بازیکنان باید محرمانه باقی بماند زیرا نمیتوان هر بار که با بازیکنی صحبت کردم در مورد آن مصاحبه کنم."

- در مورد اینکه آیا بازیکنان از گمانه زنی در مورد سس خسته شده اند یا خیر...
"حقیقتا دفعات زیادی صحبت هایی از اسپانیا خارج شد و در اینجا ترجمه. باور دارم این ویژگی لیگ برتر است که تمام تیم های بزرگ، بهترین بازکنانشان را از اینجا به خدمت میگیرند و این باعث اعتبار این لیگ است که شاخص ترین بازیکنان در این کشور توپ میزنند."

- در مورد اینکه آیا بارسلونا پاسخی برای مذاکره با بازیکن تحت قرارداد دارد یا خیر...
"آنها مطمئنا جوابی برای ارائه خواهند داشت، ولی مانند همیشه، چه کسی میتواند این موضوع را اثبات کند."

- در مورد مصاحبه اخیر کارلس پویول...
"پویول مسئول جملاتی است که بیان میکند، به همین دلیل است که گفتم زمانی که فابرگاس از تعطیلات بازگردد میتواند همه چیز را روشن کند. پویول میتواند حواسش به کارهای خودش باشد و ادامه را به سس فابرگاس واگذار کند."

- در مورد اینکه آیا در بازگشت سس فابرگاس او ر در موقعیت خاصی قرار خواهد داد یا خیر...
"او در 5 آگوست باز میگردد و در آن زمان نمایشی نخواهد بود. تنها فوتبال وجود خواهد داشت. تنها نمایش که در فوتبال وجود دارد خوب فوتبال بازی کردن در بازیها است. سس این کار را بهتر از هر کس دیگری انجام میدهد. من چه چیزی میتوانم در این مورد بگویم؟ من مسئول مطالبی که در مطبوعات چاپ میشود نیستم. من فقط مسئول تصمیمات خودمان هستم، فقط همین. فابرگاس نیز پنج سال دیگر قرارداد دارد، فقط همین."

- در مورد اینکه چرا بر این باور است که فابرگاس خود موضوع را روشن خواهد کرد...
"زیرا گمانه زنی ها تمام نخواهد شد. چه کسی میتواند آنها را تمام کند؟ شاید فقط سس، نمیدانم، شاید سس هم نتواند. ولی من اینگونه احساس میکنم. نمیتوانیم در حالی فصل را شروع کنیم که هر روز در مورد آن خواهید شنید. او امروز بازی نکرد و من اینجا نشسته ام و در مورد او صحبت میکنم."

- در مورد اخباری که بارسلونا تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ناامید نخواهد شد و ادامه خواهد داد....
"بارسلونا خیلی وقت است که ناامید شده است. بارسا چه کسی است؟ شما به من میگویید که بارسا ناامید نشده است. این به چه معنی است؟ چه کسی است که میگوید ناامید نشوید؟ روزنامه ها؟ روزنامه ها چنین تصمیماتی نمیگیرند. دیروز گفتم که چه اتفاقی خواهد افتاد. فابرگاس اینجا خواهد ماند."

- در مورد اینکه قانون بازیکنان پرورش یافته در خانه فکر او را مشغول کرده است یا خیر...
"من به بازیکنانی بازی میدهم که باور دارم که باکیفیت هستند. نه با انطباق با این قانون بلکه با کار سخت نسل انگلیسی خوبی در اختیار داریم. امروز شما جی امانوئل توماس را ندیدید، بازیکنی که با کیفیت است. دلیل بازی دادنم به آنها قانون نیست، بلکه به این دلیل است که آنها خوب هستند. فصل پیش ویلشر را به بولتون دادم و فریمپونگ نیز در بازیهای پیش فصل بسیار خوب کار کرده است، و این دلیلی است که به او بازی دادم. این ارتباطی به قانون ندارد. بازیکنانی مانند فابرگاس نیز، پرورش یافته در خانه هستند."

- در مورد اینکه آیا امکان دارد امانوئل فریمپونگ قرض داده شود یا خیر...
"خیر، میخواهم او را نگه دارم."

- در مورد موفقیت تیم زیر 19 سال فرانسه در اروپا و اینکه آیا این قهرمانی جبران عملکرد تیم ملی فرانسه در جام جهانی بوده است...
"به تیم زیر 19 سال تبریک میگویم. ولی فکر نمیکنم که این موضوع بتواند عملکرد جام جهانی را جبران کند. زمان بیشتری برای برگرداندن اعتبار و حفظ آن نیاز است."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۱۰
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰