loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت در راه پاریس بود!
لاکازت در راه پاریس بود!

لاکازت در راه پاریس بود!

لاکازت فرانسوی در 24 بازی اخیر خود برای توپچی ها، 14 گل بثمر رسانده است. او در تابستان 2017 به آرسنال پیوست و در بازی فردا مقابل لسترسیتی، پنجاهمین بازی خود را برای آرسنال انجام می دهد.

این بازیکن 27 ساله، در تیم سابق خود لیون، در طول دو فصل 60 گل بثمر رسانده بود که توجه مربی وقت پی اس جی، امری را هم جلب کرده بود. امری در تیم پاریسی نیمار و کاوانی را داشت و امباپه هم سال گذشته به تیم پاریس سن ژرمن پیوست.

اما مربی کنونی آرسنال می گوید که او بدنبال جذب لاکازت در زمان مربیگری تیم پاریس سن ژرمن بود. او در این باره گفت:آنها بازیکنانی با خصوصیات متفاوت هستند و مقایسه آنها مشکل است. برای مثال، وقتی من به باشگاه پاریسی رفتم، ما بدنبال جذب لاکازت بودیم. کیفیت بازی و شخصیت او چیزی بود که ما بدنبال آن بود. علاوه بر این، افرادی که در باشگاه کار می کردند بما گفتند که او کیفیت لازم را برای بازی برای پی اس جی دارد.او بازیکن لیون بود بدلیل رقابت شدید این دو باشگاه برای ما سخت بود تا با او مذاکره کنیم. اما او یک گزینه برای ما بود."

با وجود اینکه او علاقه مند به لاکازت بود، امری خواستار بهبود عملکرد او در آینده شده است و می گوید که او کم کم با فوتبال انگلیس، خو خواهد گرفت. او در این باره گفت:ما با هم صحبت کردیم. پارسال، اولین سال حضور او در لیگ برتر انگلیس بود، این لیگ موقعیت و ریتم بازی متفاوتی دارد. او از لحاظ ذهنیت، بسیار خوب است و همیشه شانسهای گلزنی خوبی را برای خود مهیا میکند. او برای تیم بسیار کارامد است. اما او نیاز دارد تا خود را بیشتر و بیشتر با این لیگ و ریتم بازی در این لیگ، وقف دهد. اما انتظار داریم تا این فصل او قدمی در راه پیشرفت عملکردش بردارد.ما در کنار هم دوران خوبی را سپری میکنیم اما پیام من به او این است: هر روز پیشرفت کنید و از حرکت بازنایستید. تمرینات را متوقف نکنید، در بازی ها عملکرد خنثی نداشته باشید، نه تنها در مسابقات بلکه در تک تک دقایق بازیها، تا رسیدن به بهترین عملکرد خود، تلاش را ادامه دهید."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۷/۲۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۴۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰