loading
در حال بررسی درخواست شما
امری : باید با آرامش همین مسیر را برویم
امری : باید با آرامش همین مسیر را برویم

امری : باید با آرامش همین مسیر را برویم

در مورد پیروزی در این دیدار...
بابت برد امروز خوشحالم، این راه و روشی است که باید در تمام بازی ها و در تمام ۹۰ دقیقه انجام دهیم، پیشرفت ما بعد از ۲ شکست مقابل منچسترسیتی و چلسی خوب بوده است، اما باز هم باید پیشرفت کنیم و انتظارات خود را بالا نگه داریم، به خصوص در ۳۰ دقیقه ابتدای بازی ها که کیفیت مطلوب را نداریم، بعد از دریافت گل، تیم با انگیزه و کیفیت بالا تلاش کرد و با جو و فضای ورزشگاه و هواداران توانستیم بازی را به سود خود پیش ببرد.


در مورد نوع فوتبال آرسنال...
بازیکنان در این دیدار هماهنگی و کیفیت بالایی از خود نشان دادند و از تمام ظرفیت خود بهره بردند، نکته مهم همین است.


در مورد کاپیتانی اوزیل...
ما در تیم بازیکنان زیادی با قابلیت کاپیتانی و رهبری شرایط سخت داریم، امروز لیختشتاینر در دفاع چپ بازی کرد و علی رغم اینکه پست نامرتبطی برای او بود اما تعهد و رویکرد مثبت خود را نشان داد که این برای ما مهم است، ژاکا هم بعد از قرارگیری در دفاع چپ همینطور بود، از داشتن چنین بازیکنان متعهدی بسیار خوشحال هستم.


آیا هر هفته اوزیل کاپیتان خواهد ماند؟
ما کاپیتان‌های زیادی داریم و همه‌ی آنها از جمله اوزیل تعهد کامل به تیم دارند (چه کاپیتان باشند و چه نباشند)، بهترین حالت تعهد همه بازیکنان در همه بازی هاست.


رقابت برای قهرمانی لیگ جزیره؟
من فکر می‌کنم باید با آرامش مسیر را ادامه دهیم، هر بازی را به عنوان یک امکان بزرگ برای رسیدن به هدف خود می‌پنداریم، امروز بردن لسترسیتی برای فاصله گرفتن از میانه جدول بسیار مهم بود و حالا به چلسی لیورپول و منچستر سیتی نگاه می کنیم، ما به پایان کار فکر نمی‌کنیم بلکه به بازی بعد مقابل کریستال پالاس و قبل از آن به بازی لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ فکر می کنیم، مطالعات تاکتیکی و آنالیزهای ویدیویی ما را در این راه کمک خواهد کرد.


رضایت و لذت بردن از عملکرد تیم...
وقتی در حال پیروزی هستید و کنترل توپ را در اختیار دارید و موقعیت ایجاد می کنید و هواداران و جو ورزشگاه را در کنار خود دارید، قطعا لذت می بریم، فقط ۳۰ دقیقه ابتدایی ناخوشایند بود اما در مجموع شایسته‌ی پیروزی بودیم.


چگونه ثبات عملکرد اوزیل را حفظ می کنید؟
ما با هم در رختکن صحبت می‌کنیم و همه به دنبال لذت بردن هستیم، لذت از سخت کوشی و پیروز شدن، اگر می‌خواهید پیروز شوید باید سخت کار کنید، متحد باشید و با کیفیتی که داریم می‌توانیم برنده باشیم، لذت بردن به عنوان بخشی از کار، بهترین ترکیب است.


آیا گل سوم، فلسفه بازی شماست؟
این هم یک نوع گل زدن است، به عنوان مثال امروز صبح بازی خودمان را با واتفورد تماشا کردیم و شبیه گل دوم آن بازی، امروز هم تکرار شد، شروع با لنو، پاس بلند، ضربه سر ولبک و یک حمله سرعتی(شرح گل مقابل واتفورد)، اما امروز انتقال توپ از دروازه‌بان به حمله (در گل سوم)، با پاس کوتاه و زمینی اتفاق افتاد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰