loading
در حال بررسی درخواست شما
صحبت‌های امری و ژاکا پیش از بازی آخر دور رفت
صحبت‌های امری و ژاکا پیش از بازی آخر دور رفت

صحبت‌های امری و ژاکا پیش از بازی آخر دور رفت

در مورد تاثیر حضور توریرا در کنار شما:
ژاکا: لوکاس تعادل خوبی بین دفاع و حمله ایجاد می کند، با حضور او من می‌توانم جلوتر بروم و پا به توپ شوم، او در دوئل‌ها و عملکرد دفاعی بسیار خوب است.


در مورد آمار گلزنی تیم...
ژاکا: در همه بازی ها نمی‌توان دو یا سه گل زد اما ما در فاز هجومی بازیکنان خوبی داریم و بازیکنان گلزن زیادی در ترکیب داریم.


اخبار تیم از زبان اونای امری....
مونرئال و کولاسیناچ با تیم سفر نکردند، اما احتمالا برای بازی یکشنبه مقابل کریستال پالاس در دسترس خواهند بود، جنکینسون بعد از ماه‌ها دوری از میادین احتمال دارد فردا شب در پست دفاع راست قرار گیرد، سوکراتیس برای بازی فردا شب در دسترس است.چک و کوشیلنی و میتلند نایلز علی‌رغم بازگشت به تمرینات کامل تیم فعلا در دسترس نیستند، ماوروپانوس اوایل ماه نوامبر به تمرینات کامل بازخواهد گشت.در مجموع در حال حاضر ماوروپانوس تنها مصدوم جدی آرسنال است و اگر مصدومیت جدیدی ایجاد نشود، ما در هفته آینده‌ ترکیب کاملی از بازیکنان در اختیار خواهیم داشت.


در مورد تقابل با اسپورتینگ...
بازی مهمی برای ما است، اسپورتینگ یک تیم با کیفیت است و بازیکنان خوبی دارد، ما می‌خواهیم در گروه خود اول شویم، به همین دلیل بازی فردا برای ما مهم است.


در مورد احتمال ترکیب ۳ دفاعِ...
ترکیب اصلی تیم ما شکل گرفته است، حالا می‌توانیم ترکیب‌های دیگری مانند ترکیب با چینش ۳ دفاع را نیز امتحان کنیم اما فردا زمان مناسبی برای این کار نیست.


در مورد لیگ اروپا...
من در لیگ اروپا توانستم رشد کنم و خود را نشان بدهم (اشاره به ۳ مرتبه قهرمانی با سویا)، کسب این جام و راهیابی به لیگ قهرمانان برای ما و هواداران بسیار مهم است.


در مورد هیجان تماشاگران در عملکرد تیم:
ما می‌خواهیم در گلزنی و عدم دریافت گل عملکردمان را بهبود ببخشیم، تعادل خود را در عملکرد و سازمان دفاعی که جای پیشرفت بیشتری دارد را بیشتر بکنیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰