loading
در حال بررسی درخواست شما
لاکازت : در دوران ونگر کاملا ناامید شده بودم!
لاکازت : در دوران ونگر کاملا ناامید شده بودم!

لاکازت : در دوران ونگر کاملا ناامید شده بودم!

این مهاجم 27 ساله فرانسوی آرسنال، در این فصل 12 بازی برای آرسنال انجام داده و تاکنون موفق به بثمر رساندن 5 گل برای توپچی ها شده است و همراه با اوبامیانگ در خط حمله تیم، یکی از عناصر مهم آرسنال در رسیدن به رتبه چهارم لیگ بوده اند.

شاگردان امری این شانس را دارند با پیروزی در بازی فردا برابر کریستال پالاس، به دوزادهمین برد متوالی خود برسند . لاکازت می گوید که مربی جدید دلیل موفقیتهای اخیر او بوده است. او می گوید که کار کردن با امری سخت تر از کار با ونگر بوده است زیرا او تاکید بیشتری روی انجام مسئولیتهای تاکتیکی و بطور کلی تاکتیک تیم دارد.

او در گفتگو با ایان رایت گفت:در زمین ما تفاوت را احساس میکنیم. کار برای ما سخت تر شده است زیرا مربی تاکتیکهای بیشتری را برای پیاده سازی در زمین دارد و وظایف تاکتیکی ما بیشتر شده استت و او انتظارات بالایی از تک تک بازیکنان دارد. بله من این شرایط جدید را دوست دارم. این بهترین راه برای پیشرفت است.برای مربی، بازیکنان تفاوتی ندارند و همیشه از همه میخواهد تا بهترین عملکرد خود را نشان دهند. بنظر من این یکی از دلایلی است که اوضاع تیم  بهتر شده است."

لاکازت یکی از بازیکنانی است که در بازیهای لیگ برتر بیشترین دفعع، تعویض شده است، او میگوید از این تعویضها در زمان ونگر تا حدی ناامید و سرخورده شده بود. او گفت: بله من در فصل پیش از آن روند ناامید شده بودم و میدانستم حتما باید تا دقیقه 60 گل بزنم وگرنه تعویض میشدم. وقتی با مربی حرف زدم، او به من گفت که باید من به انتخاب هایی که او انجام می دهد احترام بگذارم. وقتی شما یک مهاجم هستید، شما میخواهید تا انتهای بازی در زمین باشید زیرا در انتهای بازی مدافعان حریف خسته میشوند و شانس‌های گلزنی بیشتری برای شما پدید می آید. به همین دلیل بود که من ناامید شده بودم اما فصل اول حضور من در تیم بود و تمام خانواده من به من میگفتند که ناامید نشو و از بودن در باشگاه لذت ببر. اما اکنون که در تمام 90 دقیقه بازی میکنم احساس میکنم که میتوانم همه کار انجام دهم.

مهاجم فرانسوی می گوید که او اکنون آزادی بیشتری در زمین نسبت به دوران ونگر دارد. او در این باره گفت:  ونگر از من میخواست تا بیشتر اوقات در محوطه جریمه حریف بمانم. اما اوضاع با آمدن امری تفاوت کرد، او از من خواست تا بازی مختص به خودم را بازی کنم و اکنون بیشتر به عقب برمیگردم و در بازیسازی و بازی تیمی مشارکت میکنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Metro
بازدید: ۱,۰۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰