loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس امری بعد از تساوی برابر کریستال پالاس
کنفرانس امری بعد از تساوی برابر کریستال پالاس

کنفرانس امری بعد از تساوی برابر کریستال پالاس

در مورد نتیجه و عملکرد تیم...
به ‌نظرم این امتیاز منصفانه بود زیرا هر دو تیم شایستگی حداقل امتیاز را دارند.به نظرم نیمه اول برای ما آسان نبود، وقتی گل خوردیم کنترل میدان را در اختیار داشتیم، هر چند کار زیادی در یک سوم دفاعی آنها نکردیم اما کنترل بازی دستمان بود.در نیمه دو روی دو حرکت انفرادی در شروع مجدد به گل رسیدیم، چند دقیقه بیشتر نمانده بود تا این نتیجه را حفظ کنیم اما آنها جلو کشیده بودند و با حمایت هوادارانشان حمله می‌کردند، در حال حاضر فکر می‌کنم نیاز داشتیم تا کنترل بیشتری داشته باشیم زیرا مالکیت را از دست داده بودیم، برای اینکه آرامش داشته باشیم می‌بایست گل سوم را می‌زدیم.اما در آن زمان نمی‌توانستیم به خوبی توپ را از دفاع به حمله انتقال دهیم، می‌خواستم پیشروی کنیم و برای کسب پیروزی از موقعیت‌های خود استفاده کنیم اما نتوانستیم، به نظرم تساوی منصفانه بود.


در مورد گل دوم، آیا پنالتی بود؟
وقتی زیاد در محوطه جریمه دفاع کنید چنین مواردی امکان پذیر است.اما آیا اینکه پنالتی بود؟ در حوزه تخصصی من نیست، من به تصمیم داور احترام می‌گذارم، ما باید با کنترل کردن توپ اجازه ایجاد موقعیت به تیم حریف را ندهیم، و مالکیت توپ را بیرون از محوطه جریمه در اختیار بگیریم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.


در مورد واکنش اوزیل بعد از تعویض شدنش...
طبیعی است، دوست دارم بازیکنان زمانی که خوب بازی نمی‌کنند از خود چنین شخصیتی نشان دهند، وقتی ٢-١ پیش بودیم او را تعویض کردم و بازیکنان اغلب دوست دارند که به بازی کردن ادامه بدهند.


در مورد برخورد توپ با دست لاکازت در گل دوم...
باید بیشتر نگاه کنم.


در مورد احساساتی شدن کنار زمین، و تکان دادن لاکازت...
زیرا نمی‌توانیم در زمین اشتباه ‌کنیم.من هر روز اشتباه می‌کنم حتی در تصمیماتی که می‌گیرم، اما اشتباهات برای درس گرفتن هستند، نه اینکه اعتماد به نفسمان یا قدرت تصمیم‌گیری ما را تحت تاثیر قرار دهند و فکر می‌کنم روی توپ دوم حواس لاکازت اندکی پرت بود، و او را ترغیب کردم که حواسش به توپ دوم باشد، ما توپ را در محوطه جریمه حریف داشتیم و پاس خوبی نمی‌دادیم. وقتی در محوطه هستیم از بازیکنان می‌خواهم که برای یافتن موقعیت گلزنی تلاش کنند، شوت بزنند، کرنر بگیرند، اما چنین پاسی باعث شد تا توپ را از دست بدهیم و آنها در انتقال توپ به خط حمله موفق به گلزنی شوند. از نگاه من، اتفاقاتی در زمین رخ می‌دهند که به ما یاد می‌دهند که وقتی در لحظات خوب به سر می‌بریم باید آن را حفظ کنیم و ذهنیت خود را برای ادامه دادن و یافتن موقعیت آماده کنیم. وقتی ٢-٢ بودیم، در ده دقیقه پایانی می‌خواستم که برای کسب پیروزی فشار بیاوریم.


چه تفکری پشت تعویض کردن اوزیل با ولبک برای پست ١٠ بود؟
زیرا در بازی خارج از خانه آخر خود مقابل فولام در نیمه دوم به این شکل بازی کردیم و نتیجه بسیار خوبی عاید ما شد و انتقالمان از دفاع به حمله بسیار مناسب بود. به نظرم اندکی مالکیت توپ را از دست دادیم و نسبت به بازی قبل توپ در رفت و آمد بیشتری بود. با حضور دنی و لاکازت خواهان این بودم تا انتقال مناسبی صورت بگیرد و بتوانیم باز هم گلزنی کنیم. همچنین آنها روی ضربات ایستگاهی تمرکز کرده بودند و همچنین زمانی که ما با ٩ بازیکن به دنبال گلزنی روی ضربه ایستگاهی بودیم با حضور دنی ولبک شانش بیشتری پیدا می‌کردیم، زیرا او در ضربات هوایی چه در فاز تهاجمی و تدافعی بسیار خوب است.


در مورد متوقف شدن روند پیروزی، ناامید شدید؟
اندکی بله، اما به نظرم در حال پیشرفت هستیم، و در حال حاضر برای رسیدن به اهدافمام در موقعیت مناسبی قرار داریم. اما می‌دانیم که مسیر سختی مقابل ما است، به نظرم نتیجه امروز بد نبود، می‌توانیم پیشرفت کنیم، ما به دنبال پیروزی هستیم، اما کار آسانی نیست زیرا پالاس تیم خوبی است و بازی در اینجا آسان نیست.چالش ما این است که به یادگیری در هر بازی ادامه بدهیم.


آیا بیرین مصدوم شد؟
بله، امیدوارم که جدی نباشد، به نظرم مشکل عضلانی بود.


آیا در مقابل لیورپول غایب خواهد بود؟
هنوز نمی‌دانم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۸/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰